Medicin för PCOS?
Fick reda på att jag har pcos förra veckan och undrar om man inte ska ha någon medicin för det? Var på en av Sveriges sämsta sjukhus för det är det jag bor närmast och dom sa inget om medicin. Undrar dessutom om pcos påverkar om du kan bli gravid? Läkaren sa nej men internet sa ja. Undrar dessutom om det kommer påverka mitt liv något förutom att jag har lätt för att gå upp i vikt?
Är väldigt nyfiken, vad är pcos?
hell is empty. All the demons are here
http://www.1177.se/Skane/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Polycystiskt-ovarialsyndrom---PCOS/ Är för lat för att förklara.
Åh okej, lät inte så trevligt :/ men kan inte du boka tid på ett bättre sjukhus eller um eller hos gynikologen och prata med dem? Man kanske får bättre och tydligare svar än här på sajten, tyvärr så kan inte jag hjälpa dig men hoppas verkligen att det får bra för dig och att det inte påverkar dig så mycket i livet!!!!
Vågar inte om dom ska undersöka igen, det var så sjukt förnedrande sist gång…
men tänk att de kan hjälpa dig, du är inte den första eller den sista så dem har sett mycket under deras tid som läkare. det är större chans att du får mycket mer hjälp hos en bra läkare än en sida för ungdommar!
Jag tror att det är bättre att lyssna på en utbildad läkare än att läsa på internet eftersom man skriva in vilka symptom som helst och slutsatsen om man söker omkring ett tag på google är att du har någon slags form av cancer :)
Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))
^word