blev påhoppad..
hej, när jag gjorde mig första tråd här hoppade jättemånga på mig och höll på kalla den tråden troll, och fick mig jätteledsen då den var seriös.. och det värsta var att en till och med sa att jag hade bajsat på en katt och stoppat den i tvättmaskinen, men det är ju djurplågeri! jag skulle aldrig göra nått sådant! fy vad alla på iFokus är otrevliga! så sjukt ohyfsade och elaka! VÄX UPP! är alla såhär på denna sajten? ni ska bara förstå hur sjukt arg och ledsen jag blev. och btw tänker jag aldrig mer vara på iFokus. jag trivs på sajter men snälla människor, och jag har hört att folk på iFokus är snälla och hjälpsamma, men usch, vilket falskt rykte!😕
SÅ SJUKT OTREVLIGA NI VAR!😡😕😟
era troll😟
Men vad gör du här igen om du tycker vi är så otrevliga då?
Bacon, svaret är bacon.
När det kommer en massa personer med trolltrådar och spammar sönder ifokussidor med onödiga trådar är det lätt hänt att ta trådar som verkar oseriösa som trolltrådar.
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Men usch då, så ska det inte vara! 😕
Fast det kan vara för att det varit väldigt många oseriösa här den senaste tiden, men jag tycker fortfarande det är väldigt elakt av dom. 😕
Kram på dig. 🌺
#1 jag ville bara berätta det för dom som var det emot mig, så kanske dom kan tänka över sitt beteende?
#2 på vilket sätt verkade min oseriös då?
#3 tack, du verkar snäll :)
#4 bra, men går det bort efter ett tag? :P
Okej, förlåt för jag sa så :) Hoppas din katt mår bra..
Be the best version of you.
- Zoella
#5 Jadå, kanske man kan testa tvätta med vatten eller nåt :)
Har ingen aning om vad som skrevs i tråden, men jag är ledsen att du fick en sån tråkig start. Finns jätte snälla och hjälpsamma människor här också, det kan jag nästan lova. Det har varit ganska många oseriösa trådar här på sistone så jag antar att folk helt enkelt blev irriterade. Jag förstår att du blev ledsen av att bli kallad troll, det skulle jag nog också bli.
//Flöffo
#6 #7 jag har ingen katt, och jag har inte bajsat på någon heller! den ni länkade till var en helt annan användare!! :(
#8 tack flöffo, du verkar också snäll :)
Förlåt, som de andra säger går det runt massa troll här, hemskt ledsen. Men om jag får fråga, har du ett annat konto eller haft? För du verkar väldigt iFokus kunnig, men det är ju bara bra :)
Jaha,mmen då har jag inget att säga förlåt över! ledsen att du blev behandlad så iallafall
Be the best version of you.
- Zoella
#10 nej det har jag inte :) tycker bara om att prova på på nya sajter :)
Nu läste jag inte tråden så noga, men skrev du inte att du hade bajsat på en katt? Du måste du nästan förstå att människor reagerar, och tror du hittar på. Det låter fruktansvärt märkligt.
#13 det var en person som hade påpekat att jag var samma som den som hade bajsat på en katt och stoppat den i tvättmaskinen, men det har jag inte gjort :( så det gjorde mig väldigt ledsen, för jag är ingen djurplågare :(
#14 Förstår inte riktigt är det någon som har bajsat på en katt och satt den i tvätt maskinen?
För du skrev : det var en person som hade påpekat att jag var samma som den som hade bajsat på en katt
Tror inte det e någon som har bajsat på en katt och satt den i tvätt maskinen? eller?:O
#15 Det var en person som skrev denna tråden: http://tonaringar.ifokus.se/discussions/53a06e6b8e0e747468004e87-bajsade-pa-katten-s?discussions-2 Och denna: http://djurskydd.ifokus.se/discussions/53a06e1fce12c45fef0008b9-bajsade-pa-katten-s?discussions-1 Och folk trodde att TS hade skrivit dessa trådar.
Jag vet inte alls vad som har hänt, men om du är väldigt känslig för vad folk skriver i dina trådar så kanske du ska vänta lite med att vara aktiv på nätet.
Jag tog väldigt lätt åt mig när jag var yngre men med åren så har man fått lite skinn på näsan och nu skakar jag mest på huvudet åt tarvliga kommentarer. Det finns alltid de som driver med andra, det får man tyvärr vänja sig vid. Men om någon är direkt elak med personliga påhopp så går det alltid att anmäla till sajtvärden.
#15 Det var en annan användare som hade gjort en tråd om att h*n hade bajsat på sin katt. Nu var det någon som tydligen hade påpekat att TS var samma person som gjorde den andra tråden. Vilket inte stämmer.
http://tonaringar.ifokus.se/discussions/53a06e6b8e0e747468004e87-bajsade-pa-katten-s
//Flöffo
#15 dom länkade till en tråd, jag kan leta den.
…Överreaktion asså varför bryr du dig? det är väl inget att bli ledsen över…asså det är onödigt att ta illa upp för småsaker, det kan resultera i att man en dag blir riktigt sårad, snacka om"kolektiv bestraffning" om man nu kan säga så lixom; "har hört att folk på iFokus var snälla och hjälpsamma men uch vilket falskt rykte"
Dessutom så var det för att det nov verkade oseriöst eftersom att det är lite konstigt att man råkar rita sig själv i näsan men sry om du tog illa upp…men det lät kul…
Gud vad bra jag stavar…
hoho
#20 jag gjorde en seriös tråd om att jag råkat rita mig i näsan, och dt ENDA svaret jag ville ha var om det var dåligt, för jag har hört att bläck inte är bra att få på kroppen. sedan kanske det låter märkligt, men jag är så seriös att jag till och med skulle kunna lägga upp en bild på det.
#22 ok, nej det är ingen fara men om man har känslig hud så kan börja klia och man kan få hud kancer om man gör det varje dag i flera år och odsen är inte stora att det sker då häller…Dessutom kan man få kancer av typ allt..
Gud vad bra jag stavar…
#23 okej.. :S