Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 835 ggr
Månsa
5

Åt fröna!?

Nyss satt jag och kollade ut genom mitt fönster för lite tidsfördrivt Och då ser jag någon, såg ut som en gammal kvinna smyga in i vårat Skjul, jag springer dit men hon var borta innan jag hann att säga till henne, jag kollade vad som var borta och det var mina fröpåsar??! Jag sprang ut på gatan och där satt hon och åt dom!! Och så fort hon såg mig sprang hon iväg! Vad ska jag göra??! Det var magnolia och banan frön!

Knorran
1

hahahaha förlåt att jag skratta men vilken skummis xD hahahah! du kan nog inte göra så mycket än att förvånas och skratta åt det!

[Tilde]
0

Men va… Var hon hemlös…? Låter ganska desperat. o.O Antar att man kan polisanmäla då det ändå är inbrott, men jag vet inte..

Månsa
0

Ja jag blev rätt så förvånad dom trodde inte på mig när jag sa det! :p

dermot
5

You could have offered her a banana

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Lique
11

Förlåt men HAHAHAHA

Om jag var du skulle jag gått fram och sagt något som fick henne lite paff typ. Sagt att det var en höna som kissat på dom eller nå

Fizzy
9

Om hon är hemlös tycker jag ganska synd om henne. Hon kanske svälter. Skulle nog bytt fröna mot en macka i så fall.

Annars om hon verkar bete sig underligt så hade jag ringt vård eller polis för att förklarar att du misstänker att det
är en psykiskt skadad kvinna som tagit från dina ägor.

May the Gerbils be with you :3

[tjofis]
4

hon var säkert bara hungrig och hade långt att gå till affären, kolla så hon inte lämnade en tia där inne som betalning, för jag gjorde samma sak hos min granne, men fick skit ont i magen av fröna

Arthedain85
0

Hon hade tur. En del fröer är giftiga en del dödligt giftiga.

Rumblebee
1

Kanske vore något att i förskaffa ett lås, för att förhindra eventuella andra besök. Visst är ju tråkigt om hon är hemlös eller fattig men tycker inte att det ursäktar att man gör intrång och stjäl :/

[MikeW]
0

Dafuq o.O

Larissa
1

asså va hahahahah dör

#7 AHAHAHHAHAHAAHAHHAHA

00eme05
0

#7 :D

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta