Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1053 ggr
[Förlovad]
0

Resan närmar sig

Jag ska resa den 12 Juli o vad bör man tänka på innan? Packa vet jag men mer:)

Fridaaaa
2

Beror på vart du ska resa 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

silverfiisk
1

Det beror på vart du ska resa. Edit: såg inte att #1 skrev samma sak xD

[Förlovad]
0

Ja jag ska till östersund i två veckor :) Träffa min kille för första gången :)

silverfiisk
8

#3 då är det väl inget speciellt du behöver tänka på. Kom ihåg att packa allt du behöver bara. Varför är du förlovad med någon du aldrig har träffat?

Fridaaaa
6

#3 Förlovad och aldrig träffat personen 😮 Hmmm….🤐

Packa ner det du tycker är nödvändigast. 
Komma ihåg mobilladdare, ev mediciner, bra med kläder för olika väder bland annat

[Förlovad]
0

Tack för tips :) Inte förlovad på riktigt än blir de när jag är där bär denna ring just nu för att vänja mej vid ring min oäkta är denna :)

NordicSunset
11

Du har ju intr träffat honom.. hur vet du att han är don typ ens?

Be the best version of you.

• Zoella
Aleya
12

#6 min undran är hur su vågar åka hem till någon du inte ens känner. Hade ni inte kunnat träffas i ditt område? Mitt tips är att ge dina föräldrar hans adress, telefonnummer och personnummer.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Förlovad]
0

Jag är van att åka till nya killar :) Aa numret till personal finns han bor på ett bonde har ett lätt handikapp :)

silverfiisk
18

#9 jag tycker faktiskt att du ska vara lite försiktig när du träffar nya killar hela tiden.. Alla är inte den dom utger sig att vara. Du har flera gånger skrivit om hur killar har utnyttjat dig och inte varit bra, ändå fortsätter du att träffa helt okända killar som du mött på internet. Snälla TS, var försiktig, för din egen skull. Vad som helst kan hända. Och nej, egentligen borde jag inte lägga mig i eller ens bry mig, för det är dina val och ditt liv, men jag tycker att det skulle vara väldigt tråkigt om något hände dig.

Aleya
4

#9 men har dina föräldrar nummret? Bara för att man är myndig betyder inte det att man tänker som en vuxen. Tycker inte att det är klokt att åka som du gör, speciellt när du inte ens träffat karln och ska fötlova dig och saker med han. Säger att du ska börja bry dig mer om dig.

Medarbetare för Julen

NordicSunset
10

Killar är inte leksaker.. Alltså förlåt men det är inte bara då att man åker och blir tillsammans med någon och gör slut efter en dag och sedan skaffar en ny kille dagen efter. Varför kan du inte lära dig känna killen först och umgås som vänner och se omd et leder till något? Jag menar inte att vara elak, utan det är bara tips

Be the best version of you.

• Zoella
[Regnfru]
1

Har även du samma handikapp som han?

[Förlovad]
0

Nå han har diagnos jag har svårt att fatta saker ;) Vet inte vad mitt handikapp innehåller eller nått

Aleya
1

#14 har du handikapp på papper eller sitter du bara och spekulerar? Och jag frågar igen: vet dina föräldrar att du ska åka och vart?

Medarbetare för Julen

[Förlovad]
0

Aa på papper :) Aa så klart

Aleya
2

#16 jag tycker du ska chilla. Förlova sig och hela baletten. Hade en kille för 10 år sedan som hade allt från a till ö i diagnosväg. Tog slut fort som fasiken, men hab förlovade sig hit och dit med alla brudar han blev tillsammas med. Dvs att det var egentligen inget särskilt som låg bakom att förlova sig. Som att bli ihop fast med en ring på fingret. Så jag säger att du ska tänka efter. Sen läste jag i psykologi vad du skrivit om din kärlek och det får mig verkligen att tveka över att han är hälsosam någonstans. Jag säger fortfarande att du inte borde åka.

Medarbetare för Julen

[Förlovad]
0

Han har ett skit liv innan o bär på de än men jag tänker inte vilja mista min älsklig. Han får mej hel o lycklig av ren skär lycka med jag vet själv att han bara förlovar sig med den rätta som förstår hans bakgrund o det är jag han vill ha o jag han:) Ångrar aldrig min skrutt älskar han verkligen mest av att :)

solus
7

Du får ju göra vad du vill men håller faktiskt med dom andra, denna förlovningen värkar inte alls att vara seriös….

Och hur vet du att han är the one? Ni har ju aldrig träffats men ändå så säger ni att ni älskar varandra och att ni vill förlova er med varandra, fine om ni vill förlova er efter 1 år (eller mer) ihop eller whatever men ni har inte ens träffats?!

http://solus.blogg.se/ 

[Förlovad]
0

Jo vi har planerat in i de minsta detalj o mamma har ringt tusen eller hundra gånger till personalen jo jag vet att han är den rätta förlovning jo planerad på vårt vis :0 :( va lite mer positiva

Aleya
0

#20 jag supportar inte saker som kan gå åt helskotta på fler än tre sätt. Så nej, tänker inte tänka positivt. En människa som inte verkar veta bättre, som åker till en okänd. Låter som något som kan liknas vid ett brottsfall i mina öron.

Medarbetare för Julen

[Förlovad]
0

Nä de är de alls !!!!!

solus
0

När du menar personal så menar du att han bor i ett slags hem?

Tror inte att personalen i såna slags hem hade varit jätte positiva till detta….

http://solus.blogg.se/ 

Mysan_
0

Låt TS göra det hon vill. Vill hon träffa nya personer - låt henne göra det.

[Förlovad]
0

Ja gruppboende jo mamma o bonde har ju planerat ska man behöva visa en bild när vi kysser varandra eller för att ni ska tro mej

Aleya
0

#22 tänk nu: vad hade han för slags liv innan? Jag får nästan för mig att han inte är i ett stödboende/gruppboende. Kolla upp innan vad gör boende han bor på. Vet att det i närheten finns många boende för dom som har ex knarkat.

Medarbetare för Julen

Aleya
0

#24 klart alla får göra vad dom vill, men bättre tänka efter tre gånger för mycket. Eller ska alla börja rusa på impuls och göra vad dom vill?

Medarbetare för Julen

[Förlovad]
0

Nå han har inte knarkat han bor på ett gruppboende jo för en anledning vill inte rabbla upp hans liv tack de rör mej o bara mej o han

[Förlovad]
0

Låt tråden gå till den ursprungligs saken tack !! Känner mej krängt o på hoppad :(

Aleya
2

#29 fast vi har fortfarande gett dig råd om vad du ska tänka inför resan. En annan sak är väl att ha skydd med dig om du tänker ligga med han. Mat på tåget, för maten på tåget är dyrt som fan. Egen kudde, kanske filt. Vatten då inte vattnet i kranen på tåget ska drickas.

Medarbetare för Julen

Fridaaaa
1

Nu har TS tagit bort sin användare, igen 😮

Lique
3

#31 Oroa dig inte, snart kommer en ny….😉

Löwenn
0

32 hahah 😃

Fridaaaa
0

#32 Nej det behöver man inte göra, kommer säkerligen en ny 😛

[AnimalLover1]
0

#31 Vadå igen :P hade TS fler?

Fridaaaa
0

#35 Ts har haft många olika användare som hon avslutat och sedan skapat nya.

Inlägget är låst för nya kommentarer