Mensvärk, gråter.
Har sån jävla mensvärk att jag ligger och grinar. Vet inte vad jag ska göra :'( det gör så jävla ont. Har inge pengar så kan inte köpa värktabletter. Mår illa och det slutar aldrig blöda!! Har också fått diarré när jag började bli riktigt dålig av mensvärken. Ska bort imorrn men orkar knappt stå. Jag önskar nån bara kunde typ avliva mig.
Prata med din mamma!
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
varit där…. ta en varm duch och kolla om någon kan masera dej i ryggslutet funkar för mej eller om jag är själv så brukar jag bara somna av utmattningen tillslut (inget bra alternatvi om man ska bort dock)
1# hon sover 2# testade förut men det hjälper inte och det blir blodigt överallt
#3 Om du har sa ont sa tror jag du kan vacka henne. Hon vet ganska garanterat vad du gar igenom. 😕
#4 helt sant
#4 väckte henne men hon visste inte. Hon sa åt mig att lägga mig för klockan är mycket
Vad trakigt.. :(
Vill bara ta livet av mig, gör så jävla ont. Orkar inte med de här.
Har ni någon rispåse hemma, en sån man värmer i micron? Brukar funka att försiktigt lägga på magen då värme lindrar. Ni har ingen Ipren/alvedon hemma? Krya på dig!
we're always chasing that paradise
om du ställer dej på alla fyra och svankar sen trycker du upp ryggen så mycket du bara kan brukar smärtan bli bättre undertiden ett tag. annars är det bara värme för mej som fungerar för mej.
Har ingen värme grej och har inga alvedon eller ipren. Kommer antagligen dö av smärtorna snart.
ta en vandlig pet flaska och fyll med varmvatten men lägg en handuk runt så det inte blir för varmt
Har inga flaskor hemma :( pantade alla förra veckan
en burk med skruv lock funkar också
Till nästa mens, köp hem lite Ipren! Eller gå till en läkare så du kan få något som hjälper ännu bättre för du verkar ju ha det riktigt jobbigt :/ Sen rekommenderar jag verkligen rispåse! Det är otroligt skönt på magen.
we're always chasing that paradise
håller med men man tager vad man haver och det är allt för sällan jag är förbrädd när jag far någon stans tyvärr :/
Är första gången det varit såhär illa, har inte haft mensvärk eller blödit typ nåt förut. Svårt att vara förberedd på något oväntat.
Se om du kan hitta en termos. 🌺 Vira aven en filt runt magen och ryggen sa kommer de tillsammans att varma lite extra sa krampandet slapper lite sa du kanske kan somna.
Detta kanske kan hjalpa dig i framtiden. http://husmorstips.ifokus.se/discussions/537a4c65ce12c454cc001396-huskurer-mot-mensvark?discussions-1
Aven kvinna iFokus brukar ta upp mensvark.
onanera, orgasmer och onani lindrar mkt
Tradil är en receptmedecin som en får om en bara går till vc och säjer typ "jag har mensvärk" så får en recept på den…. xD