Läckande menskopp!
Min menskopp läcker! Vaknade imorse och kände direkt att nåt var fel, sprang till toan och det kom blod överallt. Testade att sätta i den igen efter jag duschar men dem läcker lite ändå. Den är inte vikt eller nåt, det har jag kolllat redan och den är inte trasig. Menskoppen fylls dessutom till hälften på bara en halvtimme :s är det normalt?
Är du säker på att den "sugit sig fast" ordentligt? Den läcker bara när den inte gjort det eller när det är dålig passform. Har du haft den länge? Om du sätter in den, och känner med fingret runt, är den som den ska hela vägen runt?
Den har sugit sig fast, kollar alltid det och känner alltid med fingret runt, den har aldrig läckt förut, det här är första gången. Har haft den i ca 3månader. Den sitter som den ska så jag har ingen aning. Tog dessutom några tabletter som skulle göra att det blödde mindre men det hjälpte ju såklart inte.

Kolla med en barnmorska. Ska nog gå att hitta på ungdomsmottagningen, annars på en vanlig mottagning. Jag tror att du kan få lite bättre råd då än på forumet. Annars kan du också fråga på Kvinna i Fokus, där är det många fler som använder koppen och har erfarenhet av den.