Sommarlovssjuk
Tjabbaaaaaaaaaaaaa!
Vad har ni gjort/ska göra nu i början av sommarlovet? 😃
Jag hann jobba i 2 dagar, sen blev jag förkyld igår 💔
Åh fy vad trist att du blivit sjuk många som blivit sjuka nu ! 😐
Själv ska jag till Göteborg idag ! Shopping och Liseberg Tagga tagga 😍
#1 Ja jag märkte också att jättemånga blivit sjuka 😓
Honung är min räddare 😃
Åh vad kul, jag har aldrig varit i Göteborg men vill gärna åka dit för att alla säger att det är så skoj där 😍
Det är ganska vanligt att man blir sjuk efter att man haft en stressig period och sedan börjar slappna av, och många har ju mycket att göra just inför sommarlovet. :P
Har du bara förkylningen?eller har du någon annan sjukdom? Om su bara är förkyld tycker jag du ska gå till jobbet…
#4 Hon vill ju inte smitta…. och sedan finns det ju väldigt många "nivåer", tex lite snuvig i näsan bara eller helt tilltäppt så man knappt kan prata.
är också halvförkyld eftersom att jag badade i 10 grade kallt vatten och så är det skit kallt här! det har både haglat och snöat idag:( (är i finland)
Gud vad bra jag stavar…
#6var i Finland??!!
lovisa, det ligger i södra finland…1 timme ifran helsingfors. vadårå?
Gud vad bra jag stavar…
Jag var/är förkyld, och jag gick till jobbet i måndags men klarade inte av mer än en halvtimme, fick så himla ont i halsen och bihålorna.. 😕
Stackare:/
Gud vad bra jag stavar…
Åh, håller också på att bli förkyld och det passar verkligen inte alls nu när jag ska pierca mig nästa vecka. 😕
http://ask.fm/JessicaReips
Hade grillfest igår! :) Sen kommer mina föräldrar och hälsar på under sommaren. Hoppas även på att vara hundvakt.. 😂
#8 ska dit i sommar :p
#13 lovisa?
Gud vad bra jag stavar…
Det var ett tag sen jag hade sommarlov nu… och vet inte riktigt hur det blir med min semester i år heller… så vi får väl se!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Har halsfluss och tror det blir en halsmandeloperation då det är tredje gången iår jag mår såhär kasst. Kan inte ens svälja mitt egna saliv och än mindre prata, knappt andas.
-