Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettundersökningar
Läst 812 ggr
[Förlovad]
0

vad är sommar för er?

Sommar för mej är röka ute o dricka gott även min kanin Tassen är sommar:)

NordicSunset
15

Sommar för mig är att hålla avstånd från rökare och hålla på med djur utomhus.

Be the best version of you.

• Zoella
jossan...
1

Sommar för mig är sol bad och djur utomhus.

Gud vad bra jag stavar…

[Förlovad]
5

Håller med om djuren ute de är verkligen sommar:) Alla behöver iinte gilla oss rökare :)

Afturelding
0

Det brukade vara avkoppling, men sen flyttade jag hemifrån och fick delansvar i hemmets ekonomi 😉 Så nu är det mest ett par månader med mer sol medans jag sitter och pluggar.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Förlovad]
0

Mysigt att plugga i solen då?:)

Afturelding
0

#5 Jodå, det blir många timmar på balkongen! Och lite bad och sådant hinner man ju med också, och att odla 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Förlovad]
0

Mysig sommar du verkar ha :)

Bodin99
4

"Djur ute", djuren kan väl vara ute på vintern oxå?!

[Tilde]
1

Sommar är soligt och skönt väder! Kanske gå till stranden, men att bara kunna sitta i trädgården också :) Att grilla tillhör också sommaren!

Scorpio97
2

Att få sova hur länge jag vill, och kunna vara vaken mitt i natten, utan att det är kolsvart ute. 

Samt att det är alldeles för varmt att vara utomhus, och att jag håller på och drunknar i mitt eget svett på nätterna.

//Jessie

[rumelle]
7

Sommar innebär varmt äckligt väder där hela lägenheten blir en bakugn och både vi och marsvinen ligger och flämtar framför fläkten och orkar inte göra någonting. Äckligt ljusa kvällar också där man inte kan gå och lägga sig tidigt och fiskmåsar som skriker klockan tre på morgonen. Blä.

solus
2

Hahahha, rumelle beskrev hur sommar är för mig exakt :P har fläckten på hela tiden när jag är vaken och stänger aldrig mitt fönster i sovrummet heller, så äckligt varmt under sommaren .__.

http://solus.blogg.se/ 

[tjofis]
5

regn och åska ger mig en sommarkänsla. då kan man sitta på verandan och prutta, för åskan låter högre än pruttarna, det är synd

[Tuulikki]
0

Glass, långa soliga promenader med hunden, tälta, hångel på balkongen, grilla, bada, fester, sommarshopping, torgkvällar i stan osv osv😍 Jag som är så himla frusen gör så mycket som går utomhus på sommaren. Äter frukost, sitter vid datorn osv på balkongen eller nere på gräsmattan😃

jossan...
1

#8 nej, jag har marsvin så…

Gud vad bra jag stavar…

[kovis]
2

på sommaren brukar jag oftast åka ut med vår båt, det är jättemysigt och man får en riktig sommarkänsla :)

stinabest
1

Sommar för mig är svala sommarkvällar, då man sitter ute efter man grillat, att man sticker och badar en dag, lyssnar på svensk musik och midsommar. ❤️

Fridaaaa
0

Sommar: juni-augusti
Värme 
Bad 
Sol
Kunna vara ute mer med djuren
Ljust längre och tidigare
Grilla

#8 Alla djur kan inte vara ute på vintern: Råttor, marsvin, hamster mm. Innekaniner kan bara vara ute några få minuter. Tja finns flera själ ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

NordicSunset
1

Problemet är inte att jag inte gillar rökare, jag har många vänner som är rökare. Men tycker det är hemskt att man medvetet förstör sig själv genom att röka. Ew. Men slut på det!

• Zoella
NordicSunset
0

#8 Såklart, men är roligare att vara ute på sommaren med djuren enligt mig

• Zoella
[Förlovad]
0

Aa förstår så klart :)

Galopptjejen_98
0

Sena sommarkvällar då man kan vara upp hur länge man vill, sova hur länge man vill. Mysa och pussa sin kille vid någon fin plats. Ta en cykeltur och hålla sin killes hand. Äta massvis med glass! Vara med sina vänner, speciellt så kan man åka till sina vänner som bor några mil ifrån en, åka på ridläger och dricka kall cola är det bästa på sommaren. 😃 Älskar sommaren! :) ☀️🌺🍸

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

[..$Dog$..]
0

åhh hade det inte kunnat vara sommar heela tiiden ^^

[EmmiieErixon]
1

sommar är värme, sol, bruna ben och glass enligt mig! Grillning hör med till men eftersom vi grillat på vintern med ibland så nää hahah 😃

Pelzi
0

Vi har inte ens sommar än 6+ ute bara och jävla piss regnväder sen skolan slutade :/

http://emmaskaninselar.blogg.se/

Mannez
0

Sommar för mig är att träffa och umgås med min bästa vän som är på Gotland på sommaren, umgås med kaninerna, SOVA (!!!), bada, äta jordgubbar, vara i stallet och sitta uppe halva nätterna.

Hälsningar Amanda och kaninerna