Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 5095 ggr
saandrra
0

Populäraste apparna?

Det finns säkert många här inne med en Iphone/androidmobil som kan tipsa om dom populäraste apparna enligt dig själv!
Då kan även andra få lite tips! :)

Min Iphone fick jag nyss tillbaka igår efter ha varit inne på lagning, men det gick inte att laga så jag fick en helt ny, inte helt fel alls om jag ska vara ärlig. Men alla appar var ju borta så nu har jag suttit å tagit hem lite från App Store vad jag trodde jag hade haft, men det lät enklare än vad det var! ;)

Men Mina top 10 populäraste appar är
(Förutom standardapparna såsom, Telefon, SMS, Safari osv)

1. Spotify
2. Facebook
3. MSN
4. Viber
5. Facebook Messenger 
6. Temple Run
7. Mobitime (ruuuskigt bra busstabell!)
8. Ultra vill mer.
9. Bump
10. Wordfeud

Vilka är dina?!

[cookies]
0

Antar att det inet gäller de vanliga Sms, telefon osv?

1 MyTube
2 Aftonbladet (när jag har tråkigt)
3 Facebook
4 Cydia
5 Winterboard
6 Wordfeud
7 Körkort.se (används sällan men bra)
8 gpSPhone
9 Cube
10 LCube
(sedan kollar man ju skolmaten ibland)

Det är väl inte riktigt en korrekt lista över vilka jag använder mest eller tycker bäst om (ordningen av apparna) men det är nog dom jag använder mest :)

Anna
0

Dessa är mina favoriter bland de jag har :)

standard

• Facebook
  • Tumblr
  • Spotify
  • YouTube

underhållning

• Wordfeud
  • Pixlr-o-matic
  • Dragon, Fly!
  • Fruit Slice
  • Unicorn Dash

nödvändigheter

• Do It Tomorrow
  • Viber
  • WhatsApp

Do it tomorrow är en att-göra-lista fast med en liten tvist, att man kan skjuta upp saker till morgondagen med bara ett klick. Jag är expert på att skjuta fram saker så den passar mig perfekt! Dessutom den snyggaste (rent grafiskt) to do-appen jag hittat.

Viber och WhatsApp är gratis sms/samtal till hela världen, används flitigt då min pojkvän befinner sig i USA.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

trollsländan
0

Vill också tipsa om en super bra app och som desutom är grymt snygg

Mind me sök på mind me app eller kolla länken nedan

En nytto app som påminner i bilder där du kan dela dina påminnelser så att andra kan se att de är utförda.man slipper tjatet och klarar sig bättre själv.Roligare än kalenderfnktionen

https://itunes.apple.com/us/app/mind-me/id805579968?mt=8

00eme05
0

1. iMovie

2. Facebook

3. Instagram

4. Kik

5. Pages

6. Spotify

7. Skånetrafiken

8.  Netflix

9.Snapchat

10. DragonVale

😃

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[Tuulikki]
0

Appen jag använder allra mest är iPhones egna, Påminnelser. Är så galet vimsig så jag skriver upp allt där🤪. Saker att göra, komma ihåg, handla osv.

Roligare appar jag ofta använder är Twitter, Facebook, Bloglovin' och Snapchat.😃

Flöffo
0

Om man räknar såna man laddar ner så är det nog såhär:

1. Kik

2. Instagram

3. YouTube

4. Chrome

5. Google

6. Schema

7. Översätt

8. Nästa vagn

9. Min matsedel

10. Spotify

//Flöffo

Lique
0

Använder Kik, Instagram & Snapchat allra mest, för att ha kontakt med mina amigos och se vad dem gör. Do it Tomorrow använder jag för att skriva ned saker jag ska göra, den är riktigt bra. Spotify används också flitigt för jag lyssnar på musik på bussen, när jag promenerar, cyklar, städar, lagar mat, pluggar, tränar osv. Sedan är det inte så mycket mer förutom de som redan finns i telefonen, jag är inte så mycket för spel och sådant men ett spel som är totalt värdelöst men ändå kul att spela när man väntar på bussen eller något är Stay In Line 😃

[AnimalLover1]
0

1. Instagram (/Safari - iFokusSkrattar)

2. Kik

Hmm… har typ inga fler..

Men använder ibland snapchat, ibland inne på spotify, ibland youtube, alla spel är raderade.

Är mest inne på iFokus och Instagram🙂

Rumblebee
0

Enda favorit appen jag har, som inte är spel, är Camera+ (Betydligt bättre än den inbyggda kameraappen) och Star walk som jag knappt använder. Bland de som redan fanns på telefonen (second hand iphone) så änvånder jag främst Safari samt Facebook / fb messenger

Kadoor
0

Använder inte särskilt mycket appar egentligen haha… Men valde att skriva de jag använder i den ordningen jag tycker bäst om dem.. ;)

1. Instagram
2. Wattpad
3. Spotify
4. iTube
5. Runkeeper
6. We heart it

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

mlina
0

1. Instagram 2. Kik 3. Snapchat 4. We heart it 5. Cabdt crush saga 6. Youtube

[sessie98]
0

Spotify är det bästa som någonsin uppfunnits!

Utöver spotify så är det väl de flesta andra som alla andra skrivit.

Quirinia
0

Instagram

Facebook

Twitter

Spotify

Youtube

Snapchat

Kik

List

Whitagram

Mina viktigaste appar. :)