Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 888 ggr
00eme05
0

Vad har ni gjort idag?

Vad har ni gjort idag? =) själv har jag spelat sims, och tittat på teve, och tagit det lugnt efter en lång dag igår. Hoppas även er midsommar varit bra =)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Scorpio97
0

Vi har varit hos min morfar. Det är alltid midsommarfirande där på idag/lördagen istället för igår som på många andra ställen. Dom fixar midsommarstång, kanot-race, lite fika och sådär.

Så det har blivit tradition att vi åker dit (:

//Jessie

[MikeW]
1

Var med min kompis Sue hos min andra kompis Jolina :P Vi kollade på film och åt massa kakor och sen gick vi o åt pizza, sen gick vi hem till Jolinas mamma och lekte med hennes lilla vovve *u* så jävla söt!! ville kidnappa han men fick inte det T-T

LuLeLo
0

Städade :P. Dammsög lägenheten och skrubbade mattan, samt sicksackade några brallor som jag har klippt av till shorts. Dessutom har jag packat, drar iväg till hundläger imorrn  :).

Till TS, Simsspelande gillas! Ska'ru köpa Sims4 i höst?

Tass Josephine

nottheonly
0

Jobbat 🙂

Quirinia
0

Jag har suttit hemma hela dagen, förutom stallet då. Så skönt med sommarlovet att kunna sitta hemma…

CupcakeGod
1

Cyklade runt lite i skogen på morgonen. Såg sjukt många kaniner, igelkottar, katter och en hippie som rullade sin blunt medan hon väntade på bussen. 

Sen sov jag hela dagen, vaknade när mamma kom hem från semestern för att se vad hon köpte till mig. Kollade på Orange is the new Black och lekte med katten. 

#tråkigtliv

teamanberger
0

Vart i stallet hela dan

teammanberger.se <3REVINA<3

00eme05
0

#1 vad kul! Själva brukar vi åka till våra vänner, som bor vid skogen =) #2 haha, har också träffat hundar som man bara vill stoppa under rocken och gå iväg med, fast ibland är de för stora 0.0 #3 ja absolut!längtar sååå sjukt mycket! =D #4 vad jobbar du med? =)) #5 ja vad skönt. =) #6 vad trevligt att cykla i skogen! Ska nog också göra någon dag ;) #7 vad kul =))

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[rumelle]
0

Jag har tillverkat tvål och lagt i små askar som jag har pyntat och skrivit namn på. Ska bli istället för placeringskort på bröllopet nästa helg. Sen har jag pysslat med marsvinen, spelat TV-spel och sovit en timme. Nu ska jag gå och handla, sen göra en äppelpaj och ikväll ska jag göra köttbullar till middag. Däremellan blir det nog mer TV-spel. :)

00eme05
0

#9 vad fiffigt med tvål istället för placeringskort =) det verkar varit en super trevlig helg du haft =)

[rumelle]
1

#10 Ja, jag tyckte att det var trevligt att ge alla någon liten present. Plus att jag alltid tycker det är kul att pyssla lite. Man släpper liksom tankarna på allt annat för en stund och bara går in för det man ska göra. :)