Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 809 ggr
Michaela-N
0

Bästa klädbutikerna?

Jag har ALLTID haft sjukt tråkig klädsmak (enkla jeans, t-shirt och hoodie är typ standard för mig) men i år känner jag verkligen att jag vill bli nåt nytt! Problemet är bara att vart jag än går så hittar jag Ingenting som är snyggt på mig. Jag går typ alltid i samma butiker - HM, Lindex och Cubus. Och har tröttnat lite på att jag går in och tänker wow, ska verkligen köpa nåt helt nytt som inte är så typiskt "jag", men varje gång jag kommer ut så har jag en vanlig tråkig svart topp eller ett par jeans. 

Så nu till frågan - VAR hittar man lite nya fräscha blusar, shorts osv som är snygga nu i sommar? Har inga problem med modetrender, så länge det inte är i skumma kräkgula färger, öppen rygg (vill kunna ha vanlig BH under) otroligt låg urringning osv. Har jag för stora krav eller letar jag bara fel? Känner att jag skulle behöva en personal shopper nästan ;)

Michaela-N
0

Omg haha googlade på personal shopper lite på skoj och det finns sånt hos mig! 😍 Låter iof ganska dyrt men kul ändå!

[Tuulikki]
0

H&M, Gina Tricot, Vero Moda, BikBok är väl de jag gillar mest när det ska kosta lite mindre (då kan man ju shoppa mer😍). Särskilt Gina och H&M för billigare sommarplagg, som kanske inte håller så bra men å andra sidan är lätt att byta ut när man tröttnat.

New Yorker är en annan favorit :)

Michaela-N
0

#2 Just det, BikBok är en favorit men tyvärr kör dom på väldigt mycket toppar som inte går över naveln ens, och för mig som är lite småmullig är det ingen höjdare ;( Ska kolla in New Yorker!

J0554N
0

New yorker, carlings, gina tricot, om du bor i malmö eller i närheten så finns det en affär som heter JAFT som har väldigt snygga och billiga överdelar!😃

Strong people don't put others down, they lift them up. 

Sandrantolv
0

New yorker, gina tricot, bik bok,vero moda,only,pieces,boost på only,pieces och boost brukar jag beställa ifrån så jag vet inte om dom finns i butik men man kan alltid beställa.brukar gå in på dom och sen dom här vanliga hm,lindex,kapahl och Cubus.

Tova.O
0

#4 Var i Malmö ligger JAFT? :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

GiraffTunga
0

Zara

You can not judge me unless you know me.

Caf_Roy
0

Åhléns har gratis personal shopper. De vill att man ska ha en budget på cirka 6 000 och i princip köpa en helt ny garderob, men det finns inga köpkrav. Jag har använt dom två gånger, en gång till mig själv och en gång till en kompis och dom är jättebra!

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

J0554N
0

#6 den ligger i triangeln våningen längst upp har jag för mig, sidan om vid en frozen yoghurt 😉

Strong people don't put others down, they lift them up. 

Tova.O
0

#9 Okej tack! :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Gaiezza
0

Zara! Salt?

Om du bor i stockholm så kan du ju springa runt på NK?

Åhlens har flera fina klädesplagg nu till sommaren också :)

Bacon, svaret är bacon.