Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: böcker-film-och-musik
Läst 1453 ggr
Frosstis
1

5 seconds of summer

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Några fans här? ^^ Jag älskar låtarna :)) Påminner om tiden då allt man hörde var all time low, blink 182, green day och de banden!

LLLINN
0

Älskar killarna men är inte så insatt i musiken tyvärr :/ Följer dom på twitter insta och keek dock 😃

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Frosstis
0

#1 Haha för mig är det tvärtom! Dock gillar jag luke och calum 😊

Workingdog
0

Är inte sådär jättestort fan men gillar dem och de är GRYMMA live 👍men har en kompis som är besatt av dem så ja man får ju veta ett och annat… hahah

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Workingdog
0

och speciellt Heartbreak Girl är sååååå bra live 😍

/Mvh Jennifer

Frosstis
0

Åhh kom de till sverige som förband? Längtar såå mycket till konserten nästa år 😍

Workingdog
0

#5 nää dom var inte i Sverige men jag var på konserten i Manchester :)

/Mvh Jennifer

Frosstis
0

Nää! Hoppas verkligen de kommer till Sverige nästa gång då! om bara de hade konsert i london Efter Sverige, då skulle jag kunnat gå på de med! bajss

Zorro_Tiger
0

De var faktiskt helt okej, ganska bra faktiskt! Brukar inte gilla sådanhär musik faktiskt så det var ju lite kul 😉

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Moalinn
0

Hur får ni det till All Time Low, Green Day, Blink 182? Tycker att det är för många sångare för att ens kunna jämföras med dem haha🤐

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Frosstis
0

#9 Menar musiken ^^

Moalinn
0

Ja asså jag har nog aldrig i hela mitt liv jämfört band med hur många människor det är i ett band. Tänker självklart på musiken, förstår inte hur ni får det till att låta som de där poppunk/punkrock banden 😐

Medarbetare på Djurfoto

Frosstis
0

Min kompis från Australien vad på one directions konsert idag och igår, och hon berättade massa hur 5SOS var och 1D och ahh 😍 så avis!

#11 Haha jag kan inte nämna olika genrer i musik, men jag tycker det låter likt !

Moalinn
0

Det roliga är ju att du inte är ensam om att säga det. Well well, tycker inte om dem speciellt jättemycket längre, har gjort dock - när de inte var kända haha!

Medarbetare på Djurfoto

M_a_r_i_a
0

Jag är superfans älskar killarna :D

M_A_R_I_A 🌺

M_a_r_i_a
0

såg dom live nu 13 juni förband till 1d :) sjukt bra live är dom

M_A_R_I_A 🌺

Frosstis
0

jag med. inte långt efter jag postade inlägget blev jag obsessed och älskar de otroligt mycket. såg de också live 13 juni, var i front row och de spelade precis framför mig, det var de bästa som hänt mig. fick hur bra videos som helst men de har försvunnit.. är jätteledsen :-( Luke tittade mig i ögonen. o de kan jag säga som var front row, hade jag vart uppe på läktaren hade jag inte kunnat säga att han tittade på mig;)

Frosstis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hoppas bilden kommer med i detta inlägget .. annars kan ni gå in o kolla på instagram: acalumhood och scrolla ner lite så finns bilderna från konserten där

M_a_r_i_a
0

jag var oxå där framme!! heheh de va awesome :D jag fick ögonkontakt med ash och mickey blinkade åt mig så ja är inte lite glad :D sjukt snygg bild btw!

M_A_R_I_A 🌺

M_a_r_i_a
0

fast jag stog på blue, va du på röd? :)

M_A_R_I_A 🌺

dinamnam
0

Här har du ett stort fan! 😂

Har inte alls gillat dom länge men dom har hjälpt mig igenom saker jag inte trodde gick att fixa.

T.ex min depression har blivit 1000 gånger bättre, och jar har slutat skada mig själv, dessa killar betyder allt för mig!

Kul att se att det finns fler här som gillar dom!❤️

Med vänliga hälsningar 

M_a_r_i_a
0

skönt att höra att dessa underbara killar fått dig må bättre, älskar 5s0s fam, kram på dig❤️

M_A_R_I_A 🌺

Frosstis
0

Oj va konstig design det har blivit… men aa, #18 var på röd! Luke tittade mig i ögonen o fick det på video, ahh, och niall och liam noticed me too ♥_♥

dinamnam
0

Så sant, kram på dig! ❤️

Med vänliga hälsningar