Italien
Hej
ska kanske till italien till höst men hur är klimatet där på vår ''svenska'' höst? är det varmt eller? vill veta samma sak om kroatien hur varmt är det där på vår svenska höst om man åker dit på hösten alltså :)
vilket varmt land rekommenderar ni mig att åka till på hösten? :)
Beror på vart i Italien du åker, finns ju både alper och Medelhavet där temperaturskillnaden kan skilja sig :) Kan tänka mig att det är rätt behagligt i höst dock. Skulle gärna åka till Florens
vill åka till ett varmt land som jag skrev :)
vill bli lite brun i fläsket :D haha
Turkiet kanske? Cypern? Spanien skulle nog också funka :)
var i Italien (venedig, rom och florens) i september för något år sen och då var det ungefär som svensk sommar :)
Cypern åkte vi till under hösten, oktober då. Vi var i Aya Napa och då var det jättefint väder! :)
Fick mycket färg iaf.
Sicilien är en ö som tillhör Italien, och där är det jättehärligt på hösten! Har varit där flera gånger. Även Spanien är ett väldigt säkert kort. :) Annars funkar ju Grekland bra - typ Kreta eller Rhodos, och så Cypern och Turkiet som några tipsade om ovan. De flesta länderna i Medelhavet är varma! Oftast är det bäst att åka runt september-oktober, efter det blir det kallare. Vill du åka sent på hösten får man åka längre, till tex Thailand.
Åkte till Italien (sardinien) förra Augusti och det var super varmt då, asså verkligen jättevarmt!
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Turkiet sen höst… Perfect :*