Kärleks trubbel XD
Hej! Jag är i lite trubbel.. Jag är kär i två killar som båda är kära i mig. Den ena bor några städer ifrån mig och den andra i ett annat land.. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Vi träffas tsm alla tre på sommaren. Och det är så dålig stämning mellan dem liksom. Jag har funderat att skriva till den ena som bor i Sverige på hans kik. Men vad ska jag skriva? Hjälp XD
Ja du
Wow o.O
Hmm.. Vem gillar du mest? bli tsm med han i så fall.. Ta den som är bäst för dig om du gillar båda lika mycket.. Eller välj ingen.
Skriv hej till honom:3
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Rent praktiskt är ju svensken bäst. Varför träffades alla tre, du skriver så ytligt så man kan tolka det som att du bara leker med dom
#4 leker med dem? XD lite full i skratt här.. Min bästa kompis är stora syrra till killen i ett annat land. Vi träffas varje sommar för att jag har sommarställe där de har sommarställe. #2 vadå wow? XD Å, Gud jag vet inte.. Båda är hur trevliga som helst! Tänk så sårar jag den ena? Och hur blir jag ihop med en av dem när de hela tiden är med varann när jag träffar dem.. XD
Men verkar man inte lite "desperat" om jag skulle skriva till han med kik?? Vad ska man skriva? Problemet är att han med kik är med den andra just nu.. Och skriva så kanske den ena ser eller? :P
Eller så väntar du lite? Kanske killen för dig inte är någon av dem vem vet? :)
Eller så träffar du killarna ensam nån gång så att du verkligen upplever de äkta känslorna! Det är ju svårt att veta vad man känner när två personer interagerar med varandra istället för en själv. 🙂
#8 precis! Men hur? Den enda gånger vi träffas är de med varandra. Däremot har jag börjat skriva med han från Sverige..
#9 Fråga om ni kan träffas ensamma! Tips på aktiviteter är middag (ni lagar den tillsammans till härlig musik haha) eller bowling 😎
#10 ok :)
Nu är jag lite förvirrad. Var du inte intresserad av han från de andra landet sen evigheter tillbaks eller? 😎
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#12 det är inte bara du som är förvirrad XD