Vad tycker ni om Bisexuella?
Vad tycker ni om bisexuella personer? Är ni det, eller känner nån som är det?
Jag har alltid varit annorlunda men inte kommit på vad, men sen slog det mig helt plötsligt att jag måste vara bisexuell.
Ni som inte vet vad det är kan förklara lite enkelt:
Bisexuell betyder att man blir kär i personligheten istället för i könet, att man kan bli kär i både killar och tjejer.
Har inga problem med det.
Hej! Jag är själv pansexuell. Jag har inget problem med bisexuella :-) Jag känner ingen som är bisexuell, men för mig kvittar det vilken läggning mina vänner har :-)
Ska man tycka något särskilt? Jag tycker inte att det ska spela någon roll vilken sexuell läggning man har.
Jag har många vänner som är både bi och homo medans jag själv är hetero och jag tycker inte att det är något "konstigt" med det. Alla individer är olika helt enkelt och man borde uppskatta mångfalden av människor. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Jag tycker det är helt okej, det är ju fortfarande kärlek. Det spelar ingen roll om vilket kön eller vem man är med, det som krävs är att det känns rätt och bra.
Jag själv är straight, men jag känner några personer som är bisexuella och de är hur trevliga som helst som andra människor 😉
don't let anyone destroy your happiness 
Min pojkvän är bisexuell, sååå… Bryr mig inte vilken sexuell läggning folk har.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Folks läggning bryr jag mig inte om överhuvudtaget faktiskt, skulle mina döttrar komma och säga att de är Bi eller Les hade jag varit lika glad för det och älskat dem lika mycket.
be inte om hjälp om du inte vill ha den
Helt ok, såklart! Inget man ska tänka extra över :)
Bisexuell, homosexuell eller heterosexuell. Spelar ingen roll för mig. Man är fortfarande den personen man är oavsett sin sexuella läggning. "Kött är kött" liksom ;)
Spelar ingen som helst roll
Jag är själv bisexuell. Har inget problem med heterosexuella, bisexuella, homosexuella osv osv. För mig så spelar inte läggningen roll utan jag väljer mina vänner efter deras personlighet och hur bra vi klickar tillsammans.
Lever tillsammans med en heterosexuell pojkvän som inte har något problem med min läggning heller.
TS skrev "Bisexuell betyder att man blir kär i personligheten istället för i könet, att man kan bli kär i både killar och tjejer." men enligt min åsikt så kan man tända på könet också. Som bisexuell kan du lika gärna ha ett onenightstand med en kille eller tjej utan att tänka på personligheten utan bara efter könet och ju sex då.
Jag tänder på både tjejer och killar, kropp och kön, men samtidigt på personligheten för det är ju också det som är viktigt i en relation och för att man ska passa ihop.
#2 å, vad är pansexuell? :)
Jag är bisexuell och bryr mig typ.. inte alls.
Tycker ingenting för jag anser att det inte är något konstigt alls med det, alla gillar olika och tur det. :)
Inga problem med det ^^
Pansexuell, aldrig haft problem med det.
-
Arligt svar? Sexigt.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
#11 Pansexuell är när man endast tänker på personen, och inte könet. Då kvittar det om människan är trans,androgyn,hen,hon eller han man bryr sig alltså inte om könet :-)
#11 Precis som #17 skriver så faller man för personen och inte könet.
-
Man får gillavem man vill oavsett kön, jo jag känner folk som är det… Jag fattar lixom inte frågan lixom ska man svara "ja jag älskar alla som är bi!" Eller tvärt om? lixom jag gillar såna som har en bra personlighet… själv är jag inte bi men men.
Gud vad bra jag stavar…
Jag är pansexuell, men brukar säga att jag är bi om folk frågar, när jag inte orkar förklara vad pansexuell innebär :P
Men nej, jag har inga problem med vilken läggning folk har. :)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Känner ingen som är bi/homo vad jag vet, men jag skulle inte ha något problem med det. Jag umgås med dom jag tycker om, och deras läggning har ingenting med det att göra.
//Jessie
Har inga problem alls med det 🙂
Har ingen åsikt 😃
Jag går utifrån hur personen är mot mig och sin omgivning, inte vad de har för känslomässiga behov när det kommer till kärlek. 😛
Man ska inte döma en person efter personens sexuella läggning.
Jag går på individ, inte sexuell läggning.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Läggningen spelar ingen roll. Faktiskt ganska häftigt att våga vara öppen med sin läggning.
Bisexuella killar brukar ligga runt med både könen och är ofta otrogna.
Men ärligt talat så tror jag att många fler skulle komma ut som bisexuella om världen var lite öppnare.
#26 Ursäkta? XD det va det dummaste på länge. Det har ju inget alls med om man är bi eller inte. En bisexuell kille är i regel precis lika trogen som en heterosexuell kille, bara för att man är bisexuell betyder det inte att man vill ligga runt, oavsett om man är i en relation eller inte, det betyder endast att det inte spelar någon roll om din partner är man eller kvinna. Min pojkvän sedan 4 år tillbaka är bisexuell, jag är bisexuell och ingen av oss har varit otrogna eller haft något behöv att ligga med någon annan oavsett kön.
Självklart skulle fler komma ut om världen var öppnare men om fler resonerade som du och drog alla bisexuella killar över en kam så är det väl inte konstigt att folk stannar kvar i garderoben?
Haller med om att det ar BS. Otrohet ligger inte i laggning det ligger i personliga varderingar.
Tar personen inte för deras läggning :)
#27 Lol, wat. Inte alls. Killar är kåta 24/7 och gör i princip allt för att ligga med någon. Vad tror du kommer hända om man sätter ihop 2 kåta grabbar? Jag har bara haft 2 flickvänner, så jag vet inte riktigt hur dom fungerar.
Är själv bi/homo och nästan alla mina vänner är HBTQ. De klagar alltid på att deras förhållanden inte håller för att någon är otrogen eller vill ha ett öppet förhållande.
#26 vad fick du det ifrån?!
Gud vad bra jag stavar…
#30 Känner så många både bisexuella och homosexuella personer som lever i relationer där dom är lyckliga och inte förekommer det någon otrohet där. Bara för att killar skulle vara kåta 24/7 (vilket jag inte riktigt håller med om) så betyder det inte att alla bisexuella män är svin utan de flesta går då till sin partner. Om de gör något annat så har det inte med någon läggning att göra utan endast att de personerna inte är mogna för ett förhållande eller bara kukhuvuden. Okejjdå, det kan finnas fler underliggande orsaker till otrohet men de jag nämnde är riktigt orsaker, det är inte bisexualitet.
#26 Hahahahah dagens. Sluta snacka skit :P
#33 Så, man ska hålla käften om man har sina egna åsikter/påståenden?
Det var skrivet som ett påstående inte en åsikt
Gud vad bra jag stavar…
#34 Skillnad på åsikter och fördomar, just sayin'. Och precis som #35 skriver så formulerade du ditt inlägg som ett påstående och ett felaktigt och kränkande sådant.
Bara for att man har hog sexdrift betyder inte att man "rakar" parkera bilen i fel garage.
Bisexuella är människor, precis som alla andra människor vilken läggning man än har. Den enda gången jag bryr mig om människors sexuella läggning är väl om jag är intresserad av dem- mer än som en kompis ;)
#39 Oh shit jag är kvinna också tydligen o.o