Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettom-ifokus-sajten
Läst 1902 ggr
GiraffTunga
3

Uh what is going on?

Vad tycker ni om iFokus 3.0 Jag tycker att det är jätte stort och texten och inlägget är jätte stort och blir förvirrad och what is going on är det enda jag tänker på wow…

You can not judge me unless you know me.

Karmatarerskanise
5

Jag gillar det.  Var dags för lite nytt.

Mysan_
18

Jag gillar den inte.

GiraffTunga
1

Ja det var dags för nytt! Men känns lite konstigt för var så van vid den gamla :)

Cahira
0

Det ar anpassat for nya datorer och ar menat att vara lite mer luftigare. Vissa detaljer kommer fixas men annars ar det flesta pa samma stalle som forr men med annat utseende.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Smári-Alva]
7

Hatar det

GiraffTunga
0

Varför?

[Smári-Alva]
0

Det är mindre rutor att klicka på, har IPad och då är det lätt att klicka fel:( och sen är det svårare att se vad som är nytt och vad man redan läst

[cookies]
12

Det känns som för mycket windows 8 för min smak. Typ allt är lite för stort, 2 banners för mycket… Skalar dom bara ner det lite för dator-versionen så blir det bra, men annars så noooope :/

Även gränssnittet för inlägg är mycket svårt att förstå, ser inte tydligt nog vad som är inlägg, av vem osv.

GiraffTunga
2

Håller med.

[AnimalLover1]
0

Är väl rätt bra, lite förvirrande bara men hittar inte min profil :P Edit, eller jo hittade den, dåligt att man inte kan se vad man skrivit..

Whippet
6

Hatar det, hit med det gammla!!!!!!

I'm out Vilar huvudet i handen

felle-j
5

Ogillar designen

Scorpio97
3

Gillar den inte, föredrog nya.
Men man vänjer sig, antar jag.

//Jessie

silverfiisk
4

Jag gillar det inte..

[EmmiieErixon]
1

Den känns ren enligt mig, gillar rent men har bara sett den i ipad än så länge vet inte om den ser annorlunda ut i datan :) antar att man vänjer sig :)

Niklas
1

Vad roligt att ni allihop gillar nya iFokus! ;-) Ni som tycker att det är svårt att pricka rätt med iPad och andra pekplattor kan testa att aktivera större text. Det finns en symbol med två A i sajtmenyn. Då blir även avstånden mellan rader lite större och mer lättpekade. #10: Om du med "se vad man skrivit" menar dina egna inlägg så finns de kvar. Tryck på din Avatar och välj inlägg i menyn till vänster.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[EmmiieErixon]
1

Efter att ha gått in på datan för att kolla hur nya sidan ser ut så gillar jag det skarpt i alla fall 🙂

Inaarah
0

Äsch, jag tycker det är bra! Allt är lite ovant i början och jag tror inte det dröjer länge innan man vant sig. :) Kul med en uppfräschning!

[AnimalLover1]
0

#6 Nejd et löste sig, nu syns det. Finns guldmynten kvar?

Karmatarerskanise
0

19 Ja dom finns kvar. Däremot ser man ingen ruta numer utan man ser bara myntet när det kommer fram.

thea_thea
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#19 så här ser det ut :)

[rumelle]
0

Jag har redan börjat vänja mig. Tycker det är kul att det blir lite nytt ibland, det aktiverar hjärnan!
Dock är skärmen på jobbet inte tillräckligt bred, så det blir en rull-list längst ner. Ikonen uppe till höger och inloggningsknappen hamnar lite utanför. Men det är inget som egentligen stör.

Niklas
1

#22: Tryck Ctrl och - om du har Windowsdator och vill minska storleken på innehållet i webbläsaren så att det får plats.

[rumelle]
0

#23 Justeja, så kan man ju göra! Ändrade zoom till 90%, då blev det bra. 🙂

Niklas
1

:-)

[Tilde]
3

Jag tycker det känns skönt och luftigt, liksom större plats för text och bilder :) Gamla iFokus var mysigt, men detta känns modernare.  🙂 Dock blir jag skickad till toppen när jag sätter in smileys…. Ganska jobbigt i långa trådar! :/

jossan...
4

Man vänjer sig nog men jag stör mig värkligen på att "bra inlägg" grejen är grön från början…

Gud vad bra jag stavar…

Niklas
0

#27: Så har vi valt att göra för att fler ska se och använda funktionen.

stinabest
1

Jag gillar den i alla fall! Tycker den ser mycket mer proffsigare ut. Inte helt van vid den en, men det känns bara bättre och bättre faktiskt.

[RedHood]
2

Jag tycker faktiskt om den. Luftigt och nytt. Enda negativa är att den känns väldigt Apple men bara att vänja sig! Men ja, ett stort plus!

Flöffo
0

Varför funkar det inte att "åka upp" när man ska svara på ett inlägg (ni vet om man skriver #31)

//Flöffo

[Tilde]
0

#31 Ja det saknar jag också, att det länkar upp till inlägget man riktar sig mot.

Niklas
1

Det kommer tillbaka så småningom.

Cazzos
1

Jag vet inte vad jag tycker, men det är väl en vanesak!
Jag föredrar den gamla för att, som Tilde sa, så var den mysigare men iFokus funkar ju iallafall 😃

Gillar dock inte att man kommer högst upp på sidan när man ska infoga en smiley??

fridanordqvist
0

gillar inte heller att man kommer högst upp på sidan om man ska infoga en smiley, och guldmynten har jag inte sett till alls, men de kan va jag som är blind också
Annars gillar jag det nu när jag väl vant mig lite mer, men det känns nästan lite väl stort

[Tilde]
0

#33 Okej vad bra! 👍

[RC1393]
0

Helt ok, men stör mig på att man skickas längst upp på sidan när man infogar smilisar, men det kanske bara en tillfällig bugg? Håller mig från smilisar tills vidare i alla fall…

emmaap
1

Jag gillar det till största del. Framför allt tycker jag det funkar bättre med ipaden nu :) Det jag däremot d inte gillar är att bilderna hamnar ovanför texten i själva inlägget (vet inte hur jag ska nämna det, men det första ts skriver i #0) om ts infogar en bild, i resten av kommentarerna ligger bilden under texten. Sen tycker jag färgerna blir aningens skrikiga när jag använder datorn. Men annars får det tummen upp!

Hälsningar Emma! :)

Niklas
2

#38: Vi har givit bilder mycket mer plats i nya versionen eftersom det lockar mer till läsning. Det är därför de sticker ut utanför textytan. Jag tyckte också att det kändes ovant i början men jag gillar att inte behöva öppna bilderna för att se dem ordentligt. Samma sak gäller infogade filmer från Youtube och Vimeo.

Cahira
1

Instammer, jag alskar att bilderna syns battre. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

00eme05
0

Jag ger de ett plus, minus de med smilysarna….

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Flöffo
0

Blir det fortfarande [] runt ett användarnamn om medlemmen har slutat på iFokus?

//Flöffo

Niklas
0

Ja, om medlemmen avslutar det själv.