Can't find him...
Okej så på Midsommar åkte vi till våra vänner och deras grannar kom förbi, med deras kusiner. Samt en kille i min ålder, eller ja två månader yngre, jag blev genast intresserad av att lära känna både han och hans syster. Det visade sig att både killen och hans lillasyster som var nåt år yngre var jätte roliga och de skojade hela tiden. Och jag och systern pratade ett djupt samtal om olika saker och det visade sig efter tiden att även att jag och killen hade en massa gemensamt. T.ex Vi hade samma humor Han tyckte också att döda spindlar var lite taskigt Vi tyckte samma saker var irriterande. Och så vidare. De bodde någon annan stans men jag vet inte vart… Det stör mig för jag kommer träffa dem igen men jag orkar inte vänta flera månader eller ett helt år på att få träffa dem! :( jag fick systerns kik men vågade inte skriva. Har nu skrivit "Hej :P" och hon skrev "Hej" Nu börjar bli liiite nervös för jag vill gärna lära känna dem båda mer och hålla kontakten. Plus att killen typ fångade mitt intresse lite.. Han uppfyllde "kraven" inte kraven men det jag tycker om hos killar. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vad ska jag skriva? Hur hittar jag mer om dem? Vill inte bli någon slags stalker eller så.. Men man vill ju ta kontakt med en kille man tyckte om…
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Fråga bara rakt ut, Har din bror kik? eller något sånt.
Strong people don't put others down, they lift them up.
#1 ja, men det känns lite pinsamt eftersom vi inte träffats sen midsommar och de var länge sen. Finns det inget lite "smidigare sätt att säga det på? Hehe
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#2 Jag vet inte hur kik är eftersom jag inte har det, fråga henne om hon har facebook och så kan du ju kolla igenom hennes vänner så hittar du nog honom, eller så väntar du tills nästa gång ni ses :) för dig känns det nog pinsamt men tror inte hon skulle ta det så speciellt.
Strong people don't put others down, they lift them up.
Okej tack :)