Tråkigt sommarlov
Är det bara jag som har extremt tråkigt? Jag har ingenting att göra och det sägs att det kommer regna HELA Juli månad, Nu ska Annika komma hit imorgono ch jag får hem en ny kanin, men efter det och nu innan. Blir så ledsen.. Har någon tips på vad jag kan göra för kul? Mina dagar består helt enkelt av att spela sims nu för tiden.. Utomlands ska vi inte heller åka förrän december… Så tipsa!! Inte att vara med kompisar bara
Be the best version of you.
- Zoella
Inte bara du, jag också jättetråkigt, det ända roliga att göra är att vara med kaninerna, min kompis vill inte vara med mig, ignorera bara mig, livet är så ensamt… Beroende av iPaden… Aldrig nåt kul att göra.. Så följer den här tråden.
Känner igen mig. Det ända man kan göra är att städa men det är ju inte ens kul :P Det känns nästan som om man vill gå i skolan bara för att ha något att göra.
#1 Stackars dig.. :( Vad elakt av henne! Har också kaniner, men det finns inte så mycket att göra med dem ärligt talat. Gå ut i sele, släppa ut i hagarna och greja med burarna. Min hoppkanin är såpass aggressiv att jag ens inte kan ta ut henne. Men får hem en frasse på fredag!:) så det är ju kul. Men inget annars #2 Haha ja, precis! Man vill inte "slösa" sommarlovet liksom
Be the best version of you.
- Zoella
Lek med Ayli! :D Spela spel eller sporta! Har ni ingen sjö eller nått i närheten att bada i? Läs böcker eller bygg saker till kaninerna, etc. xD
#4 Vad kan man bygga? xD Älskar att pyssla till kaninerna men är alltid tom i hjärnan på uppfinningar xD
#5 Min sambo byggde förut lekramper/hus… Det uppskattades faktiskt väldigt mycket! 😃 Annars kan man ju bygga leksaker eller namnskyltar osv.