Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 782 ggr
nykanin
0

Stockholms resa

Jag och min pojkvän ska åka till Stockholm över dan nästa månad. Jag är väldigt shopping intresserad och jag har varit där ganska många gånger så ja vet exakt till vilka affärer jag vill. Men jag kan förstå att pojkvännen kommer tycka de bli lite långtråkigt att bara gå i tjejaffärer hela dan Så jag undra om ni har några tips på något annat vi kan hinna med att göra under dan, elle någon affär som skulle falla i hans smak ( hans intressen är bilar, märkes kläder dope, humör osv…)

Mvh Linnéa

J0554N
0

Haha du kan kanske låta han gå i några affärer, eller en butik med både tjej och killkläder så kan ni vara smakråd åt varandra. Ta en fika? Köp lite sallad och gör en picknick i någon park haha.

Strong people don't put others down, they lift them up. 

nykanin
0

Han är inte så van Stockholm så därför vet han inte vilka affärer som har de saker han tycker om. Tips på någon sån affär?

Mvh Linnéa

nykanin
0

Mer tips?

Mvh Linnéa

Gaiezza
0

Gillar han kläder från Jack N Jones? Finns en inne i gallerian, annars kan ni ju gå in på NK tvärs över gatan om man går ut vid spårvagnarna. Finns en bilaffär en lite bit från MAX som ligger i kanten (vid spårvagnarna) av kungsträdgården. Köp något fika och sätt er i kungsträdgården! Det är supermysigr.

Bacon, svaret är bacon. 

[Zulu]
0

Besöka nån skatepark kanske?