Perfekt solbränna?? I Sverige?
Hej Kan man få den "perfekta bruna färgen" i Sverige och hur länge ska man sola? På bådas sidorna? Hur gör ni. Har problem med mina ben då de är kritvita! :(
I'm out 
Hade problem med benen men har gått i shorts även när det var ca 10 grader och molnigt. Och det har hjälp rätt mycket.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Det är ju inte så jättebra att sola för länge, om man har svårt för att bli brun så brukar man ju göra det. Men jag har sett en kräm på H&M som man "krämar" huden och sen solar en stund och blor brun, vet dock inte om den funkar för jag har aldrig testat.
Det beror på vad man har för förutsättningar. Om jag solar precis så mycket jag kan utan att bränna mig (vilket jag gör om jag sticker ut näsan utanför dörren utan solkräm) en hel sommar kommer jag nästan upp i normal hudton (som för det mesta går under benämningen likblek). Min lillasyster å andra sidan kan lägga sig på gräsmattan ett par timmar och komma in med en perfekt bränna. Så lyssna på din hud och prova dig fram. Ta det försiktigt bara så du inte får cancer.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
I Sverige går det bara inte. Vi har dock ett stort utbud av brun utan sol haha ;)
Lägg dig på stranden så lär du få färg :P
Tack för alla tips men var kan man köpa brun utan sol?
I'm out 
#6 Åhlens.
#7 vet du hur brun man blir ungefär eller kan man välja själv?
I'm out 
Jag har gett upp Sverige! Visst jag bli lätt brun men jag vill bli mycket brunare!!! Superbrun!!! så jag åker till Rhodos i stället! :D annars är det väl bara att passa på när solen tittar fram, och gå mycket med linnen med tunna band så blir det inte så mycket sträck :)
#10 så ser mina fötter ut med 😂
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4