Brukar ni gå barfota utomhus?
Kanske en dum fråga, men brukar ni gå barfota utomhus?
Jag går jätteofta barfota för jag tycker om känslan, mamma och pappa tycker inte om det för att jag fått en glasbit i foten innan så nu har jag fått ett par "barfotaskor" som jag använder om jag ska iväg.
Gick ofta barfota förr - tills jag en dag insåg hur mycket skit och annat det faktiskt är på marken, sedan dess går jag bara barfota på gräs/trädgård/stranden ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Hemma i trädgården ibland men rädd att trampa på t.ex geting. Så har helst skor på
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Om jag är i mormors eller fasters sommarstugor så går jag mer än gärna barfota (på sommaren då) eftersom jag vet hur "rent" det är där eftersom båda stugorna ligger lite avsides i mindre byar. Mormor har mycket skog omkring sin stuga och fasters stuga har älven som ligger ca. 20 meter från huset så man kan väldigt enkelt både fiska och bada. Ååh, vad jag älskar deras stugor!🙂
Med "rent" menar jag att det inte skräpas ner något och att det är en sådan gemenskap i byarna att alla som bor där samarbetar för att det skall vara just rent och fint. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Bara på stränder och balkongen 🙂
don't let anyone destroy your happiness 
Kan bara tänka mig att gå barfota om jag antingen är vid en strand eller en gräsmatta som sköts om och där inga hundar har möjlighet att bajsa
Går alltid barfota inomhus. Har aldrig varit förtjust i strumpor. Går barfota utomhus hos mina föräldrar och på stranden. Hemma är det bara om jag snabbt ska ner och plocka gräs till marsvinen, annars undviker jag det då jag inte gärna vill kliva på glas eller liknande.
Älskar att gå barfota sp jag går alltid barfota förutom när jag ska åka bil Tex. då har jag skor på mig men skorna åker ofta av när vi är framme xD
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
I princip hela tiden under sommaren, men bor ute i skogen :)
// Nadja
nää typ aldrig, och gör jag det så är det bara hemma. bor på landet och har en del egen mark där jag vet att hundar inte bajsar eller att någon kastar glas. men vi har en hel del grusväg och gruslagd parkering och det är ju inte jätteskönt att gå på :P
Är det varmt ute och torrt i gräset gör jag det gärna, annars… näe.. föredrar strumpor och skor.
-
Går barfota inomhus (tycker inte om strumpor). Men aldrig ute, förutom på stranden. Tycker det är obehagligt att vara barfota utomhus
//Jessie
Älskar det, fast bara i byar och sådant. Aldrig i storstäder
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
Kan knappt gå barfota inomhus! Måste alltid ha strumpor på mig även om det är skitvarmt inne.
Barfota..hmm nej, inte riktigt 😉
Med vänliga hälsningar
Japp!, jag älskar att gå utan skor:)
Det är underbart att gå barfota, jag tar varenda chans jag får. Men det betyder sommar för mig, och jag älskar sommaren… Hatar vintern och hösten. Så ^^
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Forever barfota, och på vintern har jag tunna tygskor xD
Tar alla chanser jag får.
Bacon, svaret är bacon.