Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettlekar-och-skoj
Läst 4266 ggr
juliafrojd
0

Vad ska era barn heta?

Vad ska era barn heta?

Hur många barn vill ni har och hur många tjejer/killar vill ni ha? Självklart kan man inte bestämma men lite kul att veta ändå.

Jag vill ha 3 barn, 2 killar och en tjej. Ev 4, en till flicka men har inte kommit på något namn så 3 har jag planerat så länge, ev Charlie skulle kunna funka.

Dem vill jag ska heta Junior, Jason och Sheila. Lite udda och tuffa namn. Jag är 14 år och ska absolut inte ha barn än.

Scorpio97
0

Jag vill nog inte ha barn.

Men om jag ska ha barn vill jag helst ha tvillingpojkar. Gillar namnet David, dels för att jag har en underbar kompis som heter det, samt för att det betyder "den älskade". 

Annars har jag inte funderat så mycket på det, finns för många namn som jag tycker är fina. Skulle ev kunna döpa efter någon släkting också.

//Jessie

[EmmiieErixon]
0

Vill med ha sådär 3-4 barn sen, vet att om jag får en pojk så kommer han få heta Alek, Yurii (både jag och min kille älskar det namnet) Sasha eller typ Grigorii, Misha är också fint.

Vad gäller flicknamn så vet jag inte riktigt. Molly är ett otroligt fint namn tycker jag, Nellie är också sött. Sen har vi självklart Allison och Stephani!

sessan16
0

Jag vill ha fem barn, tre tjejer och två killar. Tjejerna ska heta Lissa, Lova och Esmeralda. Och pojkarna Pontus och helst Alexander, men det heter min kusin så kanske David/ Rasmus.

[Tilde]
0

Hmmm ingen aning… Skandinaviska namn i alla fall 🙂 Vill gärna ha två, en kille och en tjej, eller möjligtvis en till flicka också.

Namn jag funderar på är Freja, Elsa, Saga, Eira, Iseira… Ylva är fint, men det heter både min moster och min kusin. Sen är Tova sött, men min syster heter Tove, haha. Idun är riktigt coolt också! Alva och Liv är sött, men då vill man få till ett smeknamn för Liv (enstaviga namn får nästan alltid smeknamn)

För pojkar gillar jag Loke, Emil (inte nordiskt, men gillar det ändå). Erik/Eric är också fint, men det heter min bror. :P  Vide heter en i min klass och det är riktigt fint också! Nore är sött… MEN min släkt heter Nohre i efternamn, lol. NILS är ju ett måste också! Problem problem!

[Tilde]
3

Update: Min sambo hatar alla namn jag har nämnt för det blir fult eller konstigt på danska… Däremot tycker han att Nora på en flicka är ok och Nils är ett "kanske". 😂 Vi kommer att få så svårt…….

dermot
1

Jag vill ha fyra pojkar :) Peter, Vincent, Louis och Aaron.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

fridooow99
1

jag vill ha tvillingflickor fina flicknamn är Swea, Holly, Molly, Alice, Ellen, Freja, Filippa och Nelly

fina pojknamn är Nils, Emil, Daniel, Simon och Filip

[eriiik97]
1

Jag vill nog ha 2 barn, en kille och en tjej :) Hanna och Diana!

[eriiik97]
0

Jag vill nog ha 2 barn, en kille och en tjej :) Hanna och Diana!

[Smári-Alva]
0

Jag vet bara att jag vill ha speciella namn till mina barn men jag har gillat många olika, vissa av dom är inte ens namn! Metallica, Roxette, Tekla men nu är jag nog mest inne på Mercedes som nog är det vackraste namnet jag hört

Retrieversaga
0

Jag vill antagligen ha runt 4/5 barn, Två/tre flickor och två pojkar, Har faktiskt alltid gillat namnet Kylie på en tjej än så länge :) Skulle helst vilja ha något ovaligt namn/och ett engelskt namn som kanske inte är så vanligt i Sverige, själv har jag det vanligaste för-efternamnet typ ;)

[Vaniljhumla]
0

Yasminelle, Yasminette, Wendela, Wiola, Wiolina, Nellie, Molly, Zaga, Zara, Clara, Clarissa/Clarisza, Warszawa, Paris, Milanoo

silverfiisk
0

Jag vill ha två barn. Helst en tjej och en kille, eller två tjejer. Namn som jag funderar på är Stella, Thea, Theodor och Charlie.

Tova.O
0

En tjej och en kille. Ester och Vincent. :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Quirinia
0

Två flickor, Nova & Stella :)

emmaap
1

Tre: Wilma Hanna och Joel. 😛
Enkla namn som funkar lika bra i Sverige som internationellt

Hälsningar Emma! :)

Wenniz
0

1 Flicka och 1 Kille hoppas jag på långt i framtiden som ska heta Ellie och Elis :)

• Nederlandse Kooikerhondje -
Flöffo
0

Angel/Angela eller kanske Moa. William är ett jätte fint namn, men det heter ju min hund så vi får se. 🙂

//Flöffo

Jetaime
0

Jag vill ha två barn, en pojke och en flicka. Har än så länge bara pojknamn… Flicknamn är svårare.

00eme05
2

Vill ju inte ha några barn. Fast det sa min mormor och min mamma också. Mormor fick fem och mamma fyra. Men om jag hade tänkt mig barn när jag bli äldre, Mycket äldre, skulle jag vilja ha en pojke först, som skulle kunna heta Eric eller Collyn, och sen en flicka som skulle kunna heta Ravelyne

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

panini
0

Jag vill inte ha barn. Inte under några omständigheter!

Men namn som jag tycker är fint på flickor är; Esther, Astrid och Kylie :)

00eme05
0

#21 tänkte också ta Kylie men de heter min kusin :/

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

fladdy
0

Ariana, Valencia, Candice Benjamin, Elias, Linus Beronde vilket ursprung min framtida fru/man kommer att ha, men sen vill jag inte ha barn före 25 så det tål att tänkas på :P

aaaaaaaaaaaangelina

TheEpic
0

Om jag nu ska ha barn ska jag endast ha ett. Kille eller tjej spelar inte så stor roll, men om det blev en kille skulle han få heta André eller Simon och om det blev en tjej skulle hon heta Elise.

Hanna

teddykaniner
0

Kanske 2 barn, iaf en flicka! Tkr om namnen Jade och Erin :)

Med vänlig hälsning,
Jenny

[Alexandralanstrom]
0

ska ha två tjejer vid namn Annie och Alva! ;D

Lia
1

Jag hoppas på 1 pojke och 4 flickor: Eliot (pojke), Bella, Aurora, Saga och Ninja.

Cazzos
0

Jag gillar Victor och Hedvig/Beata🙂

bonowme
0

MELKER OCH TAGE ❤️

/ Ellen Bajsnåmi

CupcakeGod
0

Jag vill verkligen att mitt framtida barn ska heta Fluffel (tror att det är vad en grupp av kaninungar heter).

Gaiezza
0

De namnen jag fastnat för är Kim och Charlie!

Dottern ska heta Charlie och sonen Kim i sånt fall.

Bacon, svaret är bacon. 

Whippet
0

4 barn 2 pojkar 2 flickor som ska heta Cim o Alex flickorna julia o sofie :) hehe gillar svenska vanliga namn :) cim är kanske inte så vanligt men fint det e de

I'm out Vilar huvudet i handen

NordicSunset
1

Jag vill ha ett barn. Om det blir en tjej: Melanie, Lucy eller Lola Kille: Olle

Be the best version of you.

• Zoella
lisa98
0

två eller tre men helst två en kille och en tjej

Kille-vet inte

Tjej-vet inte

Har inte börjat tänka på det än då jag endast är femton :)

ElinaS
1

Kille: Samir Tjej: Aina Kör på PH namn ;)

Moalinn
0

Jag vill ha en liten pojke som heter Liam. Kan tänka mig en Nikita till flicka också.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Fridaaaa
2

Åh svårt!

Om jag skaffar barn blir det två stycken, är lagom, inte mer eller mindre. (dock svårt att förutspå och styra såklart)

Namn däremot, ja det är supersvårt ändrar mig hela tiden xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mysan_
1

Vet inte ens om jag kommer vilja ha barn, men om jag ändrar mig vill jag nog ha 2 tjejer. Tycker att namnen Ellen, Ella, Nora, Alicia, Sara, Lovisa och Stella är väldigt fina. :)

FredTillSonen
0

Om jag någonsin skulle få barn så skulle jag vilja ha två flickor och en pojke, och namnen som jag tycker skulle vara så fina är Syrenia Violia / Viola Vendel Annars så gillar jag också namnen: Leira . Ravela . Aurora . Sigrid . Sander. Nathaniel. Alv Alla sk

[Smultronet Ella]
1

Oscar, Ulf, Aurora, Flora, Laura

Halcyon
0

Åh vill ha barn nuuuu!! Pojke: Collin eller Louie Flicka: Nikki, Lucy, Ophelia eller Ellie

we're always chasing that paradise

Semper_Solus
1

Vill ge mina barn rätt unika namn men ändå fina, är så trött på alla vanliga.. 

Så det står mellan Sapphire, Diamond, Jade, Chrystal och Silver ^^

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

Carry-Rocksalt
2

Mellan 1-3 barn skulle jag nog vilja ha. Typ 1 tjej (helst Annabeth men Renn är också fint :D ) och 2 killar (Seth och Levi)!

Weasley
1

Två killar och en tjej :D Vill att de ska ha lite "udda" namn. Typ Aaron, Walter och Floura (Flora)

Trololololololololololo

Weasley
1

NEEEJE Jag måste ha Charlie iställetför Walter

Trololololololololololo

fridanordqvist
0

Oj.. uhm.. 2 eller 3 barn kanske, men har mer namn än vad jag vill ha barn, så de får nog bli mellannamn också!
Tänker mig till tjejnamn Charlie, Elina, Idun, Freja eller Disa, och killnamn Viking (must have!) Josef, Tor eller Oden
Som det kanske märks gillar jag nordisk historia! (; Synd bara att jag har djur som har ''snott'' Tor och Oden nu haha ^-^

Niniz
0

Jag vet inte om  jag vill ha egna barn även om jag tycker om barn jättemkt.  Så jag vill ha allt ifrån 0-17 (!) barn. (Jag är äldst av snart 10 barn och älskar min stora familj) Jag tror jag vill nämna tre av mina barn Mercy, Michelle och Jacob :) Kanske Heidi, Praise och Promise också XD Annars kommer man på namn allt eftersom ;)

[Hallons]
1

Oj, har inte tänkt så långt än.. Är ju själv ett barn ;) Men kanske 2-3 barn. Jag gillar Theodora, Julia, Simon..

[WickedAlly]
0

Har en Carl Wilmer, och som det ser ut nu så satsar vi på att få två till. Känns som att det är meningen att vi ska få pojkar men det spelar ingen roll. 

Blir nästa en tös blir det en Silje Nathalie. Blir det en pojk så vet vi inte, men jag gillar Alexander. 
Carl är efter makens farfar så då tänker jag mig Ebbe Alexander efter min farfar :) 
Gillar annars Charlie, Sigrid och Billie på flickor.
Sebastian eller Nikolaj på en pojk. 

Fast vi är ju två som ska bestämma (tyvärr :P)

Halcyon
0

#49 Åh Silje är så fint! Har en kompis som heter det, hon är från Norge. Det är väl norskt?

we're always chasing that paradise

[WickedAlly]
0

#50 väldigt vackert :-) Japp, det är norskt.

CupcakeGod
0

Jesus, Nataliah, Judas, Iworship_buddah22 och Ellumenejti. Kommer tvinga alla att gå till kyrkan 8 gånger i veckan :3

Kadoor
0

Jag vet faktiskt inte om jag vill ha barn haha… Men det får jag väl se när jag blir äldre! Om jag nu skulle få barn så vill jag ha högst tre, helst två. Kön spelar ingen större roll, men i alla fall en tjej!
Namn jag tycker är fina är Vincent, Charlie, Amber & Luna. :)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Pinglan00
0

Jag gillar namnen:

Martin

Martina

Elin

Elina

Eric

Enna

Sonja

Sanna

Samir

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[oroligkaninägare]
0

Lisa Ninni Linda

tetri
0

test subject 1 & 2

feral jesus

Arinya
0

Saga, Esther, Elin, Ida, Emelie, Sarah och Tilde men min kille gillade bara 2 namn typ :p

Marcus, Samuel, Oliver, Tage, Henning

dock lär det ju inte bli nåt av detta för de lär ju ändras med åren.

nadilda
0

Jag vill gärna ha två bar, tjejer eller killar spelar ingen roll. Har alltid gillat namnet Olga, det är väldigt fint tycker jag❤️ Saga tycker jag också är ett fint namn. Sedan så har jag en väldigt bra bild i huvudet av folk som heter Sofia 😃 På killar så gillar jag namnen Holger och Noa🙂

nykanin
0

jag vill så gärna ha två barn och helst en kille och en tjej.

har alltid varit kär i namnen - Sigge, Vendela, Evelina, Casper

Mvh Linnéa

[Smultronet Ella]
0

Jesus, Sigge, Scott, TRINE, Tone, Silje Är halv norsk :)

Oliviahack
0

Två-tre barn. Dom namn som är spikade är Axel och Elsa. Sen om det blir annat får vi ta då. Förhoppningsvis kommer det en bebis om 2-3år.

molam
1

Jag Vill egentligen bara ha 3 Barn, 2 Flickor och 1 Pojke Men Blir det vill säga 3 Barn alla Flickor då kommer jag inte sluta föränn jag har min pojke, därför jag vill ha namnen Faith, Hope och Love (Svenska namnet Loove) För jag vil lägga all min tro, allt mitt hopp och all min kärlek på barnen ^^ Dessa namn har jag sagt att jag ska ha sen jag var 10 xD är 20 nu

Faith - Tro
Hope - Hopp
Love - Kärlek

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Klebold
0

Vet inte hur många barn jag vill ha men namn som jag är intresserad av på killar är i alla fall Jesaja, Jeremias och Mischa. Mischa är dock väldigt aktuellt ifall jag skulle få ett flickebarn också!

Med vänliga hälsningar, Joanna - medarbetare på Anhöriga
“The future belongs to those of us still willing to get our hands dirty”

[MikeW]
1

Ofta ni redan tänker på barn namn .__.

[Nelley]
1

#42 Både om det är honor eller hanar? o.o

WarMinerTool
2

Om jag får en kille ska han heta Luke. Så att jag kan säga "Luke, i'm your father!" :)

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

agneselisabeth
0

Vet inte riktigt hur många barn jag vill ha, men jag tycker om pojknamnen Dag, Eric, Herman och Melker. Mina favoritflicknamn är Elsa, Astrid, Ingrid, Elisabeth och Edith :)