Sluta vara så taskiga!
Nu känner jag att detta har gått för långt och att någon måste ta tag i problemet. Det finns en specifik användare här på iFokus som blir påhoppad och kränkt i nästan alla sina trådar. Det är inte okej. Många här på TIF skriver kaxiga och kränkande kommentarer, och några av er dumförklarar denna användare i hennes egna trådar. Tycker ni själva att det är okej att göra så? Ska inte alla känna sig trygga och välkomna här? Jag är iallafall sjukt trött på att se erat gnäll. Varför kan ni inte bara svara i trådarna på ett trevligt sätt? Har ni inget snällt eller nödvändigt att skriva så skriv inget alls. Jag tror att de flesta vet vilken användare jag syftar på, och jag hoppas verkligen att alla som känner sig träffade av detta inlägg slutar bete sig som ett dagisbarn. Vi är tonåringar, och innerst inne vet vi alla hur man uppför sig. Kan inte alla bara vara snälla och trevliga? Varför kan man inte hjälpa varandra istället för att klaga och vara otrevlig? Nu hoppas jag att detta får ett slut. INGEN ska behöva stå ut med kränkningar och otrevliga kommentarer. Du skulle inte vilja att någon var taskig mot dig, så tänk på hur du själv beter dig mot andra. Och hallå, vad fan spelar det för roll om någon inte kan stava korrekt? Så länge man förstår så spelar det väl ingen roll? Eller? Om någon tycker att detta inlägg var dumt eller fel så får någon Sajtvärd ta bort inlägget. Ha en fortsatt trevlig sommar.
Vad skönt att någon sätter ner foten och säger ifrån! Big up till dig Silverfiisk! 👍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Det är absolut omoget att skriva såna kommentarer till andra. Jag håller med dig.
You can not judge me unless you know me.
+ 1, skönt att någon vågar säga ifrån :) håller med dig fullt ut och har tänkt på det ett tag men har inte haft tiden eller orken att skriva något som detta.