bild & vikt & inte nöjd!
Känner mig obekväm just nu.
You can not judge me unless you know me.
Jag tycker du ser alldeles perfekt ut. :-)
Tycker du det för det ser ganska fult ut.
Ingen ide att banta, om något, träna! Du väger lite som det är
Vet inte om jag ska träna. Hört att man blir kortare om man tränar.
#5 man blir inte kortare av att träna, man kan se kortare ut (och tjockare ut) om man har dålig hållning men det motverkar man genom träning. Skulle du bara träna bröstmusklerna och magmusklerna skulle du också kunna se kortare ut men du blir inte kortare.
l'm back
#5 neeej vart har du hört det, du kommer inte bli kortare!
42 kg? Herregud :o Iofs att du skrev att du var kort men låter lite!

Nej, man blir inte kortare av att träna, inte längre heller.
Men man mår bra av att träna, och kroppen fungerar bättre, och den kan i många fall få lite finare form av träning. Men träning ger inte viktnedgång, om det är vad man siktar emot.
Om du är så ung att du fortfarande växer (under 20), ska du inte försöka gå ner i vikt, men det är en jättebra idé att träna, eftersom det är mycket hälsosamt och brukar ge mer tillfredsställelse med kroppen.
Magen ser ju bra ut, inget fel på den, men om du inte är nöjd, kan det vara bra att fokusera på någonting helt annat. Vad är det egentligen som får dig att tro att den inte ser bra ut?
Vad bra att man inte blir kort då. Hörde det av en vän.
#8 Jag vet inte hur lång jag är exakt men är kortväxt. Tröjor. Jag gillar inte att magen sticker ut när jag har tajta tröjor på mig. Kan inte ha linne för då ser det förjävligt ut.
Behöver ej skriva om du vill och ber om ursäkt om detta tas fel, men hur gammal/lång respektive vem är det du hört att man blir kortare av pga träning? Träning är fysiskt. Att styrka muskler, viktnedgång kondition etc. Gå till någon PT etc och hör med dom istället. Att bli kortare/se kortare ut av träning tycker jag låter sinnessjukt.
Det är absolut inget fel på din mage! Du ser helt normal ut. Försök att fokusera på positiva saker istället för det du inte gillar.
#10 att din mage sticker ut beror inte alls på grund av fett, utan på grund av att du har inälvor som man måste ha för att leva :) allas mage sticker ut litegrann.
http://emmaskaninselar.blogg.se/
#11 Hon är 13 och 1,45 cm lång. #12 #13 Jahaja men hur kan man göra så låren blir smalare?
Jag tycker också du ser "normal" ut, men det är ju du som ska trivas och må bra i din kropp. :) Ät mindre kolhydrater, far ut och spring, styrketräna magen (situps osv, googla).
we're always chasing that paradise
13 och redan i sånahär tankar? Njut och vara barn först..
Du ser perfekt ut banta inte redan du är bara barn än faktist!
Absolut inget konstigt med din mage! Det är en mage lixom! Va glad att du har den och att den funkar som den ska 🙂
Din kropp är precis normal. Du behöver inte tänka på sånt här nu. Du ser normal ut, och behöver inte gå ner i vikt.
Ändra på ditt tankesätt nu så fort du kan så det inte blir värre och värre så du en dag får en ätstörning eller liknande.
Du ser helt normal ut.
Sluta fokusera så mycket på din vikt och lev istället! Du är bara ett barn än så länge och du har inte fått en vuxen kvinnas kropp än, mycket kan förändras. Du har inte för mycket fett på kroppen och det du har kommer att "omfördelas" när du får lite former på kroppen.
Du verkar ha farliga tankar om din vikt och ditt utseende och jag tycker att du ska kontakta ungdomsmottagningen för att få prata med någon innan det går åt fel håll. Du kanske också ska läsa på om vilka problem man kan få mer kroppen om man har ätstörningar. Jag har själv varit där och har sedan dess fått konstant problem med förstoppning och diarré om vartannat. Det är inte värt det.
#14 är du så ung så ska du inte försöka gå ner i vikt, träna kan du däremot göra om du tycker det är kul men träna inte för att förändra kroppen, det sköter kroppen hursom i den åldern (Din kropp kommer att se helt annorlunda ut inom några år utan att du behöver banta, det är så att vara tonåring)
l'm back
Inget fel på din mage. Du är absolut inte tjock eller liknande.
Rör på dig lagom och lev livet!
Alla är fina på sina sätt! Gå inte efter hur modeller och annat ser ut (de allra flesta av dem är dessvärre underviktiga). Samhällets "ideal" är så galet fel och sjukt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#22 De flesta bilder på modeller är också oftast beskurna el liknande. (hemskt nog)
l'm back
#23 Ja de överredigera många bilder. Men är så sjuk att när de har en kurvig normalviktig tjej på bild så är hon plus-modell, vilket ju är sinnessjukt och långt ifrån sanningen, inte konstigt att samhället ser ut som det gör 😕
Men ser man på modeller som går catwalk mm så är nästinpå alla underviktiga 😕 (vanligt med ätstörningar inom yrket).
inte bara det, många fitness bilder är med omgjorda! 🤓
#25 Ja de är ju det, helt sjukt :/
Jag skulle vara glad om min mage såg ut som din.
din mage är jättesnygg! hela jag är tanig, förutom magen, som liknar en ölmage.. jag skulle vara jätteglad om jag fick din mage :D
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Oh tack snälla ni är :)
Jag är 13 år, är rätt kort och väger runt 38 kg, ifall ni typ vill veta. Men iaf, en smart sak att göra är att börja springa/gå kortare turer varje dag såhär på sommarlovet. Sen efter sommarlovet kan du ju försöka testa på någon sport och se om du kanske kan röra på sig på så vis. Jag tycker inte du ser tjock ut, men det är alltid bra att röra på sig och träna upp musklerna. Man behöver ju inte träna ihjäl sig direkt. Jag spelar i vanliga fall tennis 2 ggr i veckan. På sommarlovet går jag 2-3 km nästan varje dag. Och ibland styrketränar jag för att fortfarande vara i form liksom. När man spelar tennis kräver det rätt mycket styrka och uthållighet. Så även om jag bara är 13 år tränar jag en del.