Bra gråtfilmer?
Har ni tips?
Iaf inte sista avsnittet på (grät som faan) eller den där det var en prinsessa filmen. Gärna någon från Swe/Dreamfilm :) Helst swe.
Älskar att gråta så det är därför jag vill se en sån film hahaha, gärna sorglig som möjligt
Hachiko och Marley and Me. Bada hundfilmer.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Allt för min syster är riktigt bra! :) Ledsam också..
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
#2 Ar det den som heter My sisters keeper pa engelska?
Älska mig - Finns på YouTube :)
#3 yes, precis. :)
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
Forrest Gump brukar vissa gråta till
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Titanic (hahah, ja, jag gråter som en bebis till den), the fault in our stars när den kommer ut på bio (den 22 tror jag), The Notebook och som någon redan har nämnt, my sisters keeper, eller allt för min syster som den så fint heter på svenska.
Jag tror inte att jag någonsin har gråtit så mycket till en film, är så känslig när det gäller cancer eller andra hemska sjukdomar.
Det roliga med mig är att jag gråter i princip aldrig när jag t.ex slår mig själv eller får fysiskt ont på något annat sätt, men däremot storbölar jag till de allra flesta dramafilmerna, haha. Jag kan till och med gråta till twilight, för jag "känner det Bella känner" om man säger så. Det låter konstigt, men det är sant 😃 Även fast jag sett alla twilightfilmerna minst 100 gånger.
Jag ska själv se på The Notebook nu. Regnigt väder = perfekt att bara gosa ner sig i soffan och se på en gråtfilm helt ensam.
A walk to remember ar en av mina favoritgratfilmer.. vet inte varfor men den fangar mig varje gang.
The fault in our stars har redan kommit på bio, den hade premiär den 16:e :) Såg den då, har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv tror jag.. så otroligt vacker och gripande film. Och bok för den delen. Så se den om du får chansen!
we're always chasing that paradise
Tack för alla svaren, såg nåra men de gav inga tårar :P
Förresten, på #0 Skulle det stå TVD, det var den om fick mig att grina
#10 Såg du my sisters keeper?
Jag ska kolla på den nu :))
#12 Jag är ganska säker på att du kommer gråta, haha. Den är riktigt sorglig (enligt mig).

Micke och Molle, Micke och Molle!😭
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Gammal film men jag grät som galen till den, Braveheart!
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
P.S I love you! till den gråter jag från början till slut 😭
#16 Den är jättebra ❤️
The notebook ar sjukt bra ocksa men minns inte om jag grat till den eller inte. Samma med Dear John tror jag den hette.
Såg nyss klart My sister's keeper, den var väldigt sorglig.
Annars brukar jag alltid gråta till Bolt och Cyberbully. Dock bara en gång under filmen. My sister's keeper grät jag till flera gånger.
//Flöffo
Tack för svaren allihopa
Marley and Me :) Kunde knappt hålla tårarna inne!