är jag e dålig vän?
var med jennifer från 14 till 22 skrev nyss på fb "Ja vill ha roligt! Ja vill gö nått riktigt jävla roligt med nå roliga personer! Fan känns som en evighet sen ja faktiskt va glad o hade roligt o så!" var med henne i 5 timmmar igår, o ca 7-8 timmmar i torsdags… UNDERBART ….
o jag sa att jag ahde så äckligt panikångest så jag MÅSTE hem…. o hon dampa på mig för hennes buss gick inte förens om 23:15 kl var 22:15. o jag sa att jag klarar inte av att va på stan för ha så äckligt panikångest,. så isf får hon följa med hem innan hon åker tbx till stan o tar bussen hem. o då vart jag en dålig vän som inte stannar med henne på stan.. för jag ska hellre stanna me henne och riskera att få så äckligt panikångest så jag kommer böla (dock så gör ja de redan men skulle va 96% VÄRRE) O inte kunna sova. än att åka hem o lugna ner mig o få sova sen..
Tycker jag inte, hon får väl acceptera att du har ångest! 🤗
Tycker samma som #1. Jag vet hur det känns med panikångest, INTE kul =(
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
det tar mindre än 10 min att komma tll mig, så hhon hade kunnat följt med ist för stannat på stan
Det innebär inte att du är en dålig vän, däremot kan du inte förvänta dig att hon ska förstå och acceptera din panikångest. Så jag skulle säga att ingen gjorde fel egentligen, hon kände inte för att åka hem till dig, och det är ett val som hon har rätt att göra. Ibland har man olika viljor, och då är det lättast att skilja på sig ett tag :)
Men gud nej! En bra vän skulle ju snarare följa med hem och se så du kommer hem väl och allt! 🤔🙂
#5 Mjo, visserligen. Men vi alla är olika, och det känns inte helt rätt att smutskasta någon över internet på grund av en händelse som vi inte var del i 😊
#6 jag smutskasta inte! Jag tycker bara att det är så vänner ska göra om man bryr sig! 😮 Man ser ju ändå till att ens vänner mår bra eller? 😐
#7 Nej, nej, inte det jag menade ^_^ Absolut, men som sagt så vet vi inte vad som hände egentligen. Kompisen kanske hade en anledning, ibland orkar man helt enkelt inte med.
#8 Om du inte menade det så skriv inte det så då 🤔 nej men är man bra vänner så säger man det med så den andra inte ska känna sig helt värdelös! ☝️ Visst den andra tjejen kanske med känner sig dålig men om man är ärlig mot varandra så behöver ju ingen känna sig som den dåliga kompisen? 🙂
hade det vare tvärtom o det var jag som stannade på stan osv då hade hon blive skit förbannad! för ALLT ska handla om henne BBARA hon som mår dåligt, SKA BARA tänka på henne
hon stannade istan enbart för att hon slösade d pengar för att åka till mig,
#11 Tycker iallafall Inte du var en dålig kompis. Självklart är det svårt för henne att sätta sig i din sits, eftersom hon inte får panikångest. Men som sagt vet jag hur det känns! Jätte jobbigt och man tappar lusten till allt! Men tycker ändo du kanske ska säga till henne hur det känns? Självklart på ett trevligt sätt så de inte blir bråk, 🙂 Men så att nästa gång detta kanske händer blir hon liite mer förstående?👍
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#9 Vart i mitt inlägg skrev jag att jag tyckte att DU smutskastade? Du misstolkade, alltså skrev jag att det inte var så jag menade 🙂 Ts, jag tycker absolut att du ska prata med din kompis och förklara att det inte är okej att hon lämnar dig under en panikattack. Kan hon inte acceptera det så är hon inte rätt kompis för dig :)
#13 du skrev det som ett svar på mitt inlägg därav min reaktion…