Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 859 ggr
[oroligkaninägare]
2

Vad tycks om mitt skal?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag pysslade till ett gammalt skal igår natt vad tycks om det? Hade varit på en plånbok ;) då fodral

[MikeW]
3

Ser helt okej ut ^^ gillar inte den gröna färgen bara. Skulle se bättre ut med typ kanske röd eller något :P

Pinglan00
1

#1 håller med dig, men jag hatar grön så kan va därför. 

TS: Jättefint annars.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[MikeW]
1

#2 Spy-grön hatar jag :P kanske skulle vara finare ifall skalet hade typ ljus grön. 

Finns inte så himla många färger som går bra ihop med lila. TS prova typ blå/indigo eller lite mer rosa. Dom går bäst ihop med lila.
Annars om du vill ha lite varmare färger så går rött(på gränsen att bli orange) och orange väldigt bra. Lite gul tillsammans med det också :P

Pinglan00
1

#3 Ja, särskilt spy grön. Ljusgrön är det enda jag kan tänka mig.

TS: Lyssna på Mike. Han har helt rätt med dem färgerna.MEn måste fortfarande säga att skalet er jätte fint ändå

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

[oroligkaninägare]
0

Hade bara spy grön hemma i nagellack

[rumelle]
22

Ser rätt kladdigt ut bara tycker jag.

Prickbarnet
7

tycker också att det ser kladdigt ut, skulle se bättre ut om man hade ett mönster eller nått

Pinglan00
4

#6 och #7 Jag tycker det ser mer impulsivt gjort ut

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Turast
11

Kladdigt och osmakligt :s

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[EmmiieErixon]
2

Tycker det va lite trista fäger. Fast jag gillar ju mer ljusa färger med så svårt att säga men om du gillar det så har det ju ingen betydelse vad andra tycker :)

Vovisch nr2
1

Jag tycker det är fint! Att det ser lite kladdigt ut är hör väll också ihop med stilen?! Fin skogsgrön färg! :)

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

[Tuulikki]
3

Det föll inte mig i smaken direkt men jag tycker det är jättekul att du återanvänder saker istället för att slänga eller köpa nytt hela tiden. Det är ju superbra för miljön att pyssla själv av saker man redan har! :)

[oroligkaninägare]
0

Aa exakt på pricken rätt #11