Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1853 ggr
Fridaaaa
1

Vad gör ni...

…i sommarvärmen?
Hur svalkar ni er?

Älskar denna värmen fastän man smälter bort 😛 Men lider med djuren 😕

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Saffran0Spice
2

Dör sakta men säkert XD

Hunden vill inte ens gå, han bara lägger sig på promenaden! hahaha

Scorpio97
1

Jag ligger i sängen med en fläkt på högsta styrkan riktat mot mig. Har även flera vattanflaskor i kylen, och fryser olika sorters frukter och äter. (Frysta vindruvor och melon är faktiskt riktigt gott).

Tycker inte alls om denna värme. Tycker det är lagom varmt vid 20+, vid 25+ börjar det bli olidligt. Och jag får inte vara ute i solen pga mediciner, så jag kan inte ens bada (annars mer eller mindre bor jag i sjön under sommaren). 

Åt djuren har jag kylklampar. Hamstern har en mot buren, och katten har en som ligger under hennes favoritfilt.

//Jessie

[oroligkaninägare]
1

Jag tar och häller upp ett stort glas kall saft åt tassen ger man lite kallare vatten för att släcka gubbens törst. Blir svin varmt i rummet mitt :( Sen blöter man ören på,min kanin tuss ofta :)

[rumelle]
1

Ligger i soffan framför en fläkt.

Fridaaaa
1

Synd att man inte kan ha fläkt på sig som svalkar haha

[Tuulikki]
1

Blöter tassar, skägg och mage på hunden så han får svalkas. Själv försöker jag dricka massor av vatten. Jag är lite hyper så jag kan inte ligga/sitta still så länge så jag får helt enkelt stå ut med värmen ^^ Tycker det är värst på kvällen när man ska sova i ett asvarmt rum..

Fridaaaa
1

#6 Ja det är inget vidare, värsta som finns när man ska sova tycker jag :/
Jag är urkass på att dricka vatten, måste bli bättre på det. Druckit hyfsat idag för att vara mig.

Blött våra hundar med idag, värre med kaninerna där ute, katterna sköter sig själva, marsvinen klarar sig bra inne med.

Wezza
2

Här väntar vi på kvällen så att man faktiskt kan göra något utan att få värmeslag, under tiden så får man gå runt såhär ;-)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Wezza
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

[AnimalLover1]
1

Lider… Stackars kaninerna :( Nä jag bara lider.. Kom just hem från stan där jag också led fast det var svalkande inne i butikerna.

[EmmiieErixon]
1

Satte igång fläkten och där sitter katterna, sedan går jag bara ut och lägger mig i solen och jobbar på brännan :)

[RedHood]
1

Jag jobbar i en fästning med 1600-tals kläder, alltså ullkjol bland annat. Det blir väldigt varmt men när jag kommer hem så äter jag massa glass och iskallt vatten med fläkt i ansiktet. Avskyr denna värme.

Thildalulu
1

Ligger inne med rullgardinerna nerdragna, kollar serier å dricker alldeles för mycket läsk (: om jag inte är ute och gör nåt eller tvingar mig själv att sola

Sugar Mist
2

Badar. Massor.

-

Halcyon
1

Jag tycker inte om när det är såhär varmt, som tur är har vi en brygga där man kan doppa sig. Men det största problemet för mig är att jag inte kan sova om jag är för varmt (vilket nästan aldrig händer) men nu är det verkligen så. Igår sov jag inte en blund.. men annars är jag ute hela dagen! Får ångest av att sitta inne, haha..

we're always chasing that paradise

Flöffo
1

Dricker något kallt eller äter glass.

//Flöffo

Moalinn
1

Blir fruktansvärt trött av värmen så ligger bara i min säng och kollar på serier. Det var först vid 19:00 som jag kände att jag kunde röra på mig, och då tog jag en liten fotorunda.
För att hålla mig sval, well … ingenting. Kaninerna fick kylklampar 🙂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

NordicSunset
4

Förstår inte hur man kan älska sån värme… Det enda som finns att göra utan att dö av värmeslag är ju att bada, haha

Be the best version of you.

• Zoella
[MARWAKE]
1

Bor i vattnet. Om annat dör jag av värme.

Turast
1

Tycker synd om mig själv och hunden för att det är för varmt för att träna.. leker vattenlekar med hundarna i skuggan och äter frukt!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Pinglan00
1

Tillfället när alla längtar tills sommaren under vintern.

Alla blir chockade när jag säger att jag gillat vintern bäst. Varför? För denna jiskeliga värmen.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Fridaaaa
2

Älskar värme 😃 Men jobbigt på jobbet då jag inte får ha shorts och linne där :/

[MARWAKE]
1

#21 Jo, jag gillar också vintern och hösten bäst :P

[AnimalLover1]
1

#22 Vad jobbar du med?:)

Flöffo
0

För tillfället är jag förresten sjuk så får varken dricka något kallt, bada eller äta glass. Väldigt plågsamt. Ligger och dör lite. :P

//Flöffo

NordicSunset
2

Ni som älskar sån värme, vad gör ni när det är så varmt? Fattar inte.. det enda man kan göra är att bada. Punkt

• Zoella
Pinglan00
0

#21 Hösten äger! Ända årstiden samt vintern jag inte är förkyld/sjuk

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

NordicSunset
0

Haha ingen som älskar värme svarar ju mig :(((

• Zoella
[Tilde]
0

Har börjat få soleksem trots att jag har fått lite färg 😭 Men jag försöker sitta i skuggan så mycket som möjligt och har trädgårdsslangen redo om man blir för varmt (nästan 30 grader i skuggan här och molnfritt - man smälter)!

Fridaaaa
0

#26 Jag älskar sån värme men håller mig svalt ändå så man inte drabbas av värmeslag (dricker dåligt med så extra viktigt) hittar på mest saker på kvällen eller tidigt på morgonen 🙂

NordicSunset
1

#30 Men eftersom du håller dig i skuggan där det inte är lika varmt, vad finns då att älska med sån värme? xD

• Zoella
Fridaaaa
0

#31 Har inte sagt att jag håller mig i skuggan 😛 Inte hela tiden. Plus att här är det varmt i skuggan med,  senaste dagarna har det i princip inte varit någon skillnad 😉 Jag är lättfrösen, samt ogillar vinternt skarpt, sommaren är 1000000000 miljarder gånger bättre än vintern.  
Jag är till exempel nere vid vattnet, ute & pysslar med kaninerna så gott det går, fixar inne och så (vill inte bränna mig heller ute), finns en del att göra ändå i värmen 😃