Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 2422 ggr
[oroligkaninägare]
1

Hur är ni som person?

Själv är jag en person som förstår och lyssnar på alla som har problem och jag finns alltid för den personen och stöttar den till max. Sen är jag lyhörd och trevlig när man lär känna mej bakom min fasad. Hur är ni ?

Wellcraft
1

Beskrivs som åsiktsmaskin, utåtriktat, empatisk men känslig (psykiskt). <<
Snäll är typ lite av vad jag fått höra om mig ;)

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[Tuulikki]
2

Väldigt snäll. Passionerad, rolig, liite känslokall, tuff, sprallig, impulsiv, ansvarsfull och envis är olika adjektiv jag hört om mig själv eller själv tycker passar.

[rumelle]
13

Elak, tarvlig, bryr mig inte om andra, skriker gärna åt folk. Bra på att ljuga också. ;)

WarMinerTool
3

Blyg, men ändå ganska modig, snäll (mot dom som är snälla mot mig! & stöttar gärna folk!

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Gaiezza
1

Snäll och kommer tydligen ofta med goda råd. Alltid på språng, påhittig, spontan och konstig enligt många. Jag har svårt att visa mina känslor och visa empati. Men jag är väldigt social och kräver ofta närhet, kärlek och goda människor. Stort hjärta som försöker ta på sig mer än vad jag själv förstår. Sen finns det de mindre bra sidorna, jag KAN få riktigt dåligt humör om man retar upp mig, gör du mig tillräckligt uppjagad så blir jag aggressiv.

Bacon, svaret är bacon. 

Quendeycute
2

Smart, envis, kaxig, säger vad jag tycker, SPECIELL! 🤐

och jag tycker jag inte är elak men ''övriga'', HATAR mig! 🐖

[Nelley]
2

Envis, extremt spontan, elak humor… hm är nog ganska snäll egentligen men de jag känner kanske är för fega för att säja sanningen… x3 Jag skiter i (nästintill) vad folk tycker. Ganska galen är jag nog ändå…

Scorpio97
1

Väldigt envis/tjurskallig. Har jag bestämt mig för något, så är det så det är. Har svårt att erkänna när jag har fel, men tvekar inte att förlåta om jag har gjort något fel.  Reserverad bland folk jag  inte känner, och det är ytterst få jag litar helt på. Men har man väl fått mig som vän, så är jag väldigt lojal och kan göra vad som helst för den personen. Oavsett vad det gäller. 

Beskrivs ofta som lugn, vilket nog beror på att jag helst inte visar känslor öppet, men även för att jag är rätt stresstålig och kan hålla huvudet kallt. Blyg, men jag tvekar inte heller för att säga vad jag tycker om det behövs. Men oftast är jag den som sitter bredvid och lyssnar på vad alla andra säger innan jag öppnar min mun. Har jag ingenting vettigt att säga, så är jag hellre tyst. 

Min personlighet beror mycket på vem jag är med. Gillar jag dig, så lyssnar jag gärna på dina problem, hjälper med det jag kan och är allmänt trevlig. Om jag ogillar dig, så kan jag vara riktigt kall. 

Oftast svårt att göra mig irriterad eller sur. Om folk försöker göra skämt på min bekostnad, så ler jag oftast bara eller svarar med något liknande tillbaka. Men när jag väl blir arg, då blir jag riktigt arg. Kan dock vara rejält dryg och irriterande när jag är på det humöret, och då kan jag reta gallfeber på dom flesta. Nattuggla, med kasst morgonhumör, så om du ska väcka mig tidigt på morgonen bör du hålla dig på säkert avstånd. 

Och alldeles för dålig på att beskriva mig själv på några få ord, så som vanligt blev det en liten novell.

//Jessie

[Nelley]
2

#7 Ja och sen är jag ju brutalt ärlig…

[AnimalLover1]
2

I skolan - Kaxig, tyst, aggressiv som jag fått höra av en kille i min klass, duktig, töntig (kanske därav min kaxighet eftersom man bli utfryst?) Med kompisar - Galen, rolig, smart, uppfinningsrik, bra lyssnare, snäll, högljudd Hemma - IBLAND sur på min lillebror som är allmänt störande, snäll, rolig (pappa börjar prata om äckliga/roliga saker, sen hänger jag och brorsan på, mamma är det seriösa som bara tycker det är jobbigt medan vi andra skrattar ihjäl ;) ), galen, högljudd Hos släktingar - Lugn, trevlig, snäll, tystare än hemma, duktig tjej Osv

Tessan01
1

Snäll, rolig, duktig i skolan, ganska tyst på lektionerna… Har jag hört av kompisar o lärare.

När det gäller nya kompisar så är jag ganska blyg, men när jag en gång börjat prata med en så är jag inte så blyg, nästan tvärtom men det är för jag blir nyfiken på den personen. 

Jag kan hålla mig lugn i vissa situationer men är nog ganska lätt irriterad.
Om jag är på det humöret så kan jag vara hur kaxig som helst.

Om någon får mig väldigt sur ( tex. vissa i skolan som får mig ) så hör jag inte vad andra säger och då borde du akta dig. Då kan jag bara slåss mot lärarna om jag vill. 

Envis är jag också som fan, säger tex familj. 

Sen kan jag bli arg som fan, om någon skadar/säger illa om saker/personer som är nära mitt hjärta.

( tex. idag blev jag förbannad på en domare i fotbolls VM när en Columbisk spelare knäade Neymar i ryggen så han fick infektion i ryggen ( i ena kotan väl ) och så gör inte domaren ett skit! Fatta vad förbannad när jag fickveta att om spelaren skulle prickat honom 2,5 cm uppåt skulle Neymar blivit förlamad i kroppen. Han som gjorde det fick inget straff. INGET kort, inget. Fast han kom bakifrån när Neymar sprang efter bollen… ) 

Men så blir arg/förbannad om någon gör illa mina nära o kära. Fick nästan värre en damp brått på en kille som påstog att jag hade sagt att jag hatade mina föräldar. Gick tyvärr på honom då. Vann det. Tyvärr missbrukade jag mina Judo kunskaper på honom. Att så galen blir jag. ( Om jag skulle ennu gott på judo då, skulle jag blivit sparkad därifrån )

Så kortsagt så är jag: Snäll, rolig, duktig i skolan, ganska tyst på lektionerna, pratsam om jag känner en, blir ganska lätt arg om någon gör illa mina nära o kära. 

Ursäkta mig, det blev lite mera OT men det var hur jag oftast är. Förresten är 13 år 🙂

[oroligkaninägare]
1

Jag blir med lätt sur med :)

Officielle
0

Jag är som jag brukar säga "elak men ärlig", rätt dryg och bitchig också.

Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice. 

Idakarrlsson
0

Hemmakär - Älskar att var hemma, jag umgås med folk jag känner och skaffa inte nya kompisar på egen vilja. (Lät lite brutalt kanske men ni fattar nog). Jag är där jag känner mig trygg!

Ärlig -  Jag säger vad jag tycker och känner. Vilket ibland kan underskattas av folk.

Omtänksam - Jag bryr mig om personer som jag älskar!

Djurälskar  - Skulle aldrig kunna leva utan mina älskade djur!

Skogsmulle -  Skog och natur är ju bara för härligt. En promenad eller en tur för plocka svamp eller bär tackar jag sällan nej till. Vill tillägga att jag även bor mitt ute i skogen haha :'D

Humor - Personerna jag umgås med nämner ofta att jag har den tråkigaste och konstigast humorn, vilket på något konstigt sätt gör så dem gillar den. Många säger att dem har roligt när dem är med mig. :D

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

00eme05
1

Överdriver gärna, teaterapa, pratar 24-7, glad hela tiden, kreativ, har ett fruktansvärt temprament… En del saker jag fått höra haha

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[EmmiieErixon]
1

Är innerst inne väldigt snäll men är ärlig vilket kan ses som rude av vissa men jag säger bara vad jag tycker och i slutänden så varar ärlighet längst ändå. Jag älskar stress! Stress är det som höjer pulsen på mig och jag känner mig mer levande när jag har lite bråttom. Men jag är också lite lat och gillar att bara chilla. Jag är ganska kreativ och och påhittig. Vilket passar mitt kommande yrke inom frisör och det ska jag driva på och utvidga mer sedan. Skogen ger mig ibland ångest då jag bott heeeelt öde på landet hela mitt liv och jag känner mig inte trygg när jag är på landet men att ta en helg off och åka ut till gården hos mina föräldrar och hälsa på hästarna funkar bra men det får inte vara för ofta. 😃

Pinglan00
1

Jag är en sann pratkvarn. JAg är även ett geni och ska alltid komma med massa onödig fakta. Kan vara rätt envis och sträng. Men även snäll. Försöker alltid finnas för alla vi derassida. Stöttar dem för deras val. De flesta beskriver mig som:

Geni

Pratkvarn

God & vänlig

Envis

Snäll

Omtänksam

Djurvän

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

fiore
1

#17 På något sätt så påminde din lista mig om the sims 3, de egenskaperna finns med i spelet haha 😃

Är ganska blyg med nya folk och vill gärna vara tyst, men så fort när jag lär känna någon beskrivs jag som galen, snäll, omtänksam, lyssnare, konstärlig, rolig, äventyrlig och smart haha

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Sugar Mist
0

Beror på. I normala fall är jag rätt jobbig om man inte har liknande personlighetsdrag. Dryg, sarkastisk, förjävlig, driver om sådant jag inte borde driva om, har starka åsikter om det mesta och är jävligt enveten. För folk som träffat mig i sammanhang som jag inte är van vid och är själv i skulle jag nog framstå som snäll, tillbakadragen och tyst, inte platstagande. I bekväma situationer där jag har någon som är "som mig" eller med vänner så tar jag mycket plats, är högljudd, tänker inte så mycket och bara kör på. Blir rätt osäker om personerna säger till mig och jag inte är riktigt säker på om dom är seriösa eller inte och då blir jag tyst och tillbakadragen. Rätt känslig när det kommer till känsliga saker som när folk ifrågasätter något jag gör och jag imte vet vad jag ska göra så blir jag oftast gråtfärdig, speciellt om jag är stressad samtidigt.

-

nadilda
0

Jag är extremt envis. Sedan så är jag ofta ett sprudlande positivt energi knippe, men när jag väl är sur så är jag riktigt sur. Jag är nog rätt så snäll också, hjälper till så mycket jag kan. Ser mig själv som en tant, älskar att sticka, baka småkakor, ser alltid på "på spåret" o.s.v. Jag är väldigt pratglad, speciellt tidigt på morgonen… Sedan så är jag ett riktigt kontrollfreak och blir oerhört stressad om jag inte har koll på läget, det är mig folk frågar om datum och sådant. Självkritisk är jag också, har svårt för att vara nöjd med mina prestationer. Är dessutom än djurälskande plugghäst. Om jag var en hund så skulle jag varit en tollare.

Pinglan00
0

#18 Jag vet! När jag läste igenom det så lät det som det xD

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Thildalulu
0

Tror jag verkar rätt kall, vilket jag är också utåt iaf^^ jag uppfattas nog inte som en snäll person på de sättet då jag är rätt rak, skiter i vad andra tycker om mej och inte har problem med att säga vad jag tycker. Kan både va väldigt  pratig, utåt å social men också ganska tillbakadragen. Väldigt väldigt flummig och mörk humor. Jag är ganska obrydd över de mesta men när jag väl bryr mig är de till 100%, är en allt eller inget-person tro ja man kan säga (: Envis, ofta negativ, väldigt impulsiv.

[oroligkaninägare]
0

Kan till lägga mer 😄 Romantisk Bryr mej om mina nära (även min kille) Sen dryg ibland

NordicSunset
0

Bäst Envis Glad Omtänksam

Be the best version of you.

• Zoella
dermot
1

Y do u ker

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

01jmjm4
0

Jag själv tycker jag är rätt smart, snäll och trevlig. Lyssnar på vad folk har att säga och hjälper de som behöver hjälp. Envis och tuff innerst inne, men i skolan är jag för det mesta rätt blyg. Jag är öppen och kan prata om nästan vad som helst. Oftast ganska självsäker, är bra på att bestämma, men även att samarbeta med andra.
De flesta runt omkring mig tycker jag är kaxig, arg/sur, jobbig, irriterande, blyg och allmänt konstig. De retar mig oxå för att vår familj är lite rikare. Troligtvis för att de är avundsjuka och ska ha något att reta mig för.

Min kompis på internet som jag pratar hur mycket som helst med. Känns som hon faktiskt sitter bredvid mig och pratar med mig. Men hon tycker iaf att jag är snäll, trevlig, sprider glädje runt omkring mig var och när som helst. Lite galen och flummig person. Glömmer ofta bort mig själv och tänker mer på andra. Väldigt självständig och har inga problem med att stå på egna ben och bestämma. Tuff, men ändå aldrig dum elr kaxig. Tänker alltid före jag fullföljer något och är ingen risktagare.

Arthedain85
0

Snäll (oftast…)

Beskyddare

Empatisk

Insiktsfull

Rolig (tycker jag själv iaf x) )

Lugn

Äventyrlig

Ibland väldigt blyg

Jag är lite spretig i mig själv… Kan vara lugn och blyg en dag och sprallig och äventyrlig en annan! :)

Flöffo
1

Omtänksam, ensamvarg, djurälskare, blyg, ansvarsfull, förstående, snäll, flummig men kan vara sjukt seriös ibland, bra på att ta tag i situationer och stänga av mina egna känslor (om något händer).

Många uppfattar mig som kall och tror att jag inte bryr mig. Bitchig, läskig, annorlunda, opassande, töntig och konstig har jag också fått höra att jag är. Hur jag är beror helt och hållet på mitt humör/ hur jag mår och vilka personer jag umgås med.

//Flöffo

RobinEH
0

Arrogant och sarkastisk.🤓

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Arthedain85
0

#28 Du låter som en människa i min smak! :) Det är ju inge intressant att lära känna någon som är som alla andra! :)