Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 956 ggr
[oroligkaninägare]
0

Är detta skal för killar ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har äntligen hittat mitt skal som jag älskar dock lite mer för killar men jag älskar det:)

_Fisken
8

Det är ju svenska flaggan och den är för alla tkr jag.

[oroligkaninägare]
1

Vill alltid ha kritik ;) Av bra experter :)

rosvia
3

Håller med #1, svenska flaggan är ju för alla

[oroligkaninägare]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna bakgrund passar bra till detta skal i min mening :) Dock paddan ;) men har samma på båda

MoaL
13

På vilket sätt är svenska flaggan för killar? 🤔 Ser inget maskulint alls med det. Vår flagga är ju snarare väldigt neutral till utseendet.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

00eme05
14

Tycker inte den ser ut som något som bara killar gillar. Tycker även att alla skal igentligen ska bara för alla. Killar ska kunna ha rosa skal med små paljetter på om de tycker det är snyggt utan att nån ska säga "Det är för tjejigt". Så använd de skalet om du gillar det. =)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[oroligkaninägare]
0

Bra tänk ja varför kan inte killar ha rosa och glitter skal

MoaL
8

Det kan de.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

00eme05
0

#7 dem kan det. Men dem kommer nog bara bli lite retade. Tror det hänger på att när man var liten blev man formad av program på teven o.s.v att flickor var rosa prinssesor och killar var superhjältar. Nu så är det typ samma sak.

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[oroligkaninägare]
0

Iför sig rätt där #9

_Fisken
6

När man blir lite äldre så kan man ha rosa bara för att vara uppkäftig och bryta mot normen. "Alltid retar det någon!".

[EmmiieErixon]
3

Det är ett skal, skal som skal lixom det ska sitta på mobilen so what?

Tessan01
1

Håller med #12, jag har ett dödskalle skal, so what?

00eme05
0

Använd skalet om du vill använda skalet.

Fridaaaa
1

Alla skal passar till killar

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

jossan...
5

varför skulle det vara någon skilnad på skal till kollar och tjejer?

Gud vad bra jag stavar…