Vad har hänt ?
Hej allihopa jag tycker vi livar upp stämningen lite här!
Vad har ni hittat på under ert sommarlov som ni vill dela med er av?
Själv har jag varit på Liseberg, haft grillkväll, solat mig brunare, planerar resa och åker på ridläger imorgon och ja gud vet vad massa mer! 😛
Solat och badat i massor! Haft mysiga nattpromenader och mysiga kvällar med min kille!
Bacon, svaret är bacon.
Badat, varit på nöjespark osv… #0 jag vill också på ridläger :P
Ja än så länge har jag varit ute med familjen ;)
#2 ja det är kul men det är sista ridlägret för mig i år jag lägger hällre de pengarna på att åka utomlands nästa år :P
Kollo :P
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Grillat, fyllt år, åkt till Skåne, ska snart åka till Gotland och skara sommarland. :)
⠀
⠀instagram @drawing_ella
#7 Grattis i efter skott! Och välkommen till Gotland! =)
Spenderar dagarna antingen i isvatten i duschen, eller i sängen och glor på film då det är galet varmt och jag är både pollenallergiker och dunderförkyld, febrig osv :( På kvällarna går jag ut med hunden och lagar middag till mig och pojkvännen så det är framdukat lagom till han kommer hem från jobbet, sen myser vi med film och dagen efter är det samma visa igen :P
#8 tack så mycket! Bor du på Gotland? :) jag har varit där en gång innan och det är så vackert!
⠀
⠀instagram @drawing_ella
#10 japp, jag bor på Gotland ^^
#11 Åh, jaha jag såg det på din profil nu! :P men vad kul det skulle vara!
⠀
⠀instagram @drawing_ella
Umgås med kaninerna :) Och haft tråkigt.. Men nu är jag hos släkten och sover över för innan firade vi vår nya kusin Dominick, asså älskar det namnet :P Imorgon ska släkten åka åka hem till mig och klart ska jag följa med. På tisdag ska vi till Ullared. Den 25:e sover min kompis över eftersom mamma och pappa bjöd hit sina kompisar som tar med sina barn, några killar i min ålder som jag känt hela mitt liv och alltid vart lika dumma och jobbiga, sen deras småsyskon som är från 4-11 typ. Den 28:e träffar jag min bästis och hennes familj som kommer och sover över, längtar. Sen vet jag inte mer, 18/8 börjar skolan :/
Det som hänt.. Får behålla mitt jobb, flyttar till ny ort! Så, vill lära känna nya folk! Bor du i Skövde eller i närheten så hör gärna av dig! :D
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Har varit hundvakt och mina föräldrar har varit på besök :) Ska nog till Sverige i augusti någon gång också och hälsa på. Sen ska sambon och jag på kryssning till Helsingfors tror jag allt! 🙂
Har jobbat ändra fram tills nu bortsett från när jag var på bråvalla härom veckan! Sen är jag dunderpollenallergiker så har hållit mig inne nu senaste dagarna när det varit så pass soligt och torrt här i stockholm :)