Suck för mej igen
Idag har dom varit borta mamma och hennes gubbe det ända jag fick i mej var lite kräm och macka sen cigg nu i kväll pyttelite mat har lust ibland att äta för mycket och då låta kroppen reagera ! Jag vill snart ha krig mot mina hat tankar banta banta tjocka kvinna :(
Som du fick tips i andra trådar: Skaffa hjälp. Det är inget fel med att skaffa hjälp. Du är medveten om problemet, så ta tag i det. Du är ju fullt medveten om det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aa men vill gå till skolsyster på mitt gymnasium :) Varför kan man inte döda dessa himla träliga tankar det hjälper inte än hur mycket killen sa till idag
Gå till en kurator på något sjukhus eller på UM då. Finns andra än bara skolkuratorn.
//Jessie
Gå till BUP.
#4 Hon har fyllt 18 år. Så BUP kan hon inte gå till.
Ungdomsmottagningen har ofta väldigt trevliga personal, jag blir alltid sittande lite längre om det inte är någon som har tid efter mig :)
Istället för att göra massa trådar och be om hjälp kan du ta tag i det och gå till någon ungdomsmottagning. Ingen här kan hjälpa dig och säga vad som är fel och hur du kan få bort tankarna, de enda tips du får är att söka hjälp och ändå så struntar du i det? Om du mår dåligt NU så sök hjälp NU och vänta inte tills skolan börjar.
Be the best version of you.
- Zoella
#5 ungdomsmottagningen kan man gå till tills man är 24 :)
hell is empty. All the demons are here
#8 Till man är 25 till & med. Men som du ser så skrev jag BUP inte umo 😉 Det är inte samma sak.
Oh blandade ihop xD sorry mitt fel :3
hell is empty. All the demons are here
säger som ovan.
Gå till kurator.
Du kan gå till Umo t.ex.
Vet att det kan kännas svårt att man skriver så när du vill få hjälp, men att få hjälp via internet är inte alltid det bästa. Bättre att gå till någon som är utbildad för att prata.
Lycka till!
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Jag vill prata med någon jag känner mej trygg med synd att man inte kan vara kurator åt sig . Jag vill prata med min skolsyster känner mej trygg med henne helt enkelt hon vet allt bra
Jag vill prata med någon jag känner mej trygg med synd att man inte kan vara kurator åt sig . Jag vill prata med min skolsyster känner mej trygg med henne helt enkelt hon vet allt bra
Det var väl inte ens en vecka sedan du skrev att du hade slutat röka?
Du behöver verkligen gå och prata med någon. Nu. Skjut inte på det. Du är inne på en destruktiv bana och om du inte går in och bryter det så riskerar det bara att bli värre med tiden. Kontakta ungdomsmottagningen. Med lite tur kommer du att få träffa någon som du kan känna förtroende för. Men mycket måste komma inifrån dig själv också. Du måste vara redo på att försöka ändra dåliga vanor. En kurator kan hjälpa dig med insikten om vad som måste förändras och hur du kan göra det. Men själva förändringen måste du stå för själv. Du måste ta ansvar för ditt eget liv, det finns ingen annan som kan göra det åt dig.
Mamma har nu börjat kampen med att få mej att åta får äta typ kakor oftare med ska upp till 58,8 det ska jag kämpa med
Och själv klart mat :)
Sök hjälp hos någon. Du kommer må bättre efter det/ett par gånger. Gör bara inte det misstaget att skjuta upp det, då kan det bli värre. M