Har/hade du någon tonårs idol?
Hejsan!
Precis som rubriken lyder så undrar jag om du hade någon tonårs idol. :)
Själv så var mina idoler Avril Lavigne, Pink och i vissa mån mina föräldrar. Är idag 20år men känner nästan varje gång jag lyssnar på deras musik att jag blir inspirerad, vill se ut mer som de eller att jag vill bli lite mer som de. :)
Så har/hade du någon idol? :)
( vet inte om tråden ligger rätt.. )
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se
Min främsta idol, förebild och framförallt vän är Benjamin Paul Bruce, kan inte beskriva hur mycket han gjort för mig.
Lite andra idoler är Taylor Momsen, Gerard Way och Danny Worsnop så aaaa.
-
JUSTIN BIEBER! ❤️🤤🌺
Justin bieber och the fooo❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Barbie

Demi Lovato. Inte enbart för hennes musik, Jag älskar hennes musik över allt annat. Men hon har räddat mitt liv. Bokstavligt talat! Jag har allt att tacka henne för, jag skulle inte suttit här om det inte vore för henne. Hon är mer än bara en artist för mig, hon är liksom allt för mig!
Oliver Sykes <3
Kellin Quinn och Vic Fuentes <3
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Nellie Berntsson❤
One direction
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Kapten röd är en stor idol! Även rihanna, david guetta och Soifjah
gillar Jennifer Lawrence och Ed Sheeran. Tycker dem känns så äkta på nått sätt.

#10 Ed Sheeran är så underbar, åh bästa underbara människa! Musiken, människan, ALLT är underbart med honom! (sorry var bara tvungen;) )
Union J, Little Mix, One Direction och Cher Lloyd! ❤️
Kim Jonghyun, Bang Yongguk, Kim Hyunjoong… o en del till… ^^'
Antar att ni ändå inte känner till dessa xD
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Oli Sykes, Matt Nicholls, Jordan Fish, Matt Kean och Lee Malia.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Michael Jackson, det var så jag "upptäckte" musiken :)
Nikki Sixx alla dagar i veckan 😎
Han är ett levande bevis på att man kan ta sig upp hur långt ner i skiten man än hamnat, det är beundransvärt…
~mikkan
Justin Bieber, Avicii och Ellie Goulding är de jag lyssnar på mest just nu!
we're always chasing that paradise
Band som Evanescence och Kamelot. Amy Lee och Roy Khan har haft stor betydelse för mig. Även till viss del Within Temptation och deras sångare Sharon Den Adel. Det har mest varit sångare just för att de utmärker sig mer än aktörer. Har man lyssnat på dem en gång är risken större att man stöter på samma, dessutom är jag mer låst vid vissa i musik. I filmer byter man bara och ser nästa och nästa. Såviǎ det inte gäller det inte gäller serier :).
Alex Gaskarth for sure.
Matty Mullins är också en man med ett hjärta av guld.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Michael JacksoN JOHNNY DEPP
När jag var liten så hade jag ingen idol. Utan det är nu på senare dagar (är 18) som jag nog skulle säga att Joakim Thåström skulle vara min idol. Han säger vad han vill och gör som han vill och verkar vara en god människa. Men tycker ändå att idol är ett alldeles för stort ord för någon jag inte känner.
Annars så är det min storasyster, hon ser jag upp till och har alltid skyddat mig.
Jag är min egen idol
Men Tim Cyrus Sellbrand är så jävla underbar, vet inte om jag skulle säga att han är min idol men det han gör är bäst.
One Direction och Justin Bieber ♥
The Beatles :)
Fast just nu så är Joe Strummer en av mina största förebilder!
På tal om det, One direction har släppt en ny musikvideo!
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
.
Michael Jackson. The king of pop. R.I.P. Kom ihåg när jag läste tidningen och det stod att han dött. Blev så ledsen. Finns ju inga bra pop-artister nu imo.
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Kate Clapp
//Flöffo
Hade One Direction och The Wanted innan.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
JK Rowling
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
Lana Del Rey :)
Hälsningar från oss 
Jag har faktiskt en mycket nära person som tonårs idol eller nu förebild. Peder Persson ett artist namn känner personen bakom detta artistnamn
När jag var liten var det Tobbe trollkarl
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Miley Cyrus
Alltså är ju tonåring nu, 16 år. Största idolen är väl Chris Drew. Dock gillat honom sen 11-12 års åldern. Men min FÖRSTA idol var ju självklart Bill Kaulitz ^^
Hade Miley Cyrus.
Nu är det väl Johnny Depp 😍
Bacon, svaret är bacon.
Jaa, det är iallafall inte jb eller 1d… -.-
The Vamps
(inte bara för att dom är kända, utan på grund av vad dom åstadkommit och deras personligheter bl.a.)
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Jag är såpass gammal att jag växte upp med Spice Girls. 😃
När jag var 7 år var jag med min mormor till Gröna Lund och såg Michael Landon uppträda, det var 1962 och jag fick ett signerat idolfoto. När jag 13 år var det Clint Eastwood som var min idol. 🙂
Har tre, Emma Watson, Jennifer Lawrence och JK Rowling. Det är personer som jag tycker verkar ha bra värderingar och som också verkar vara starka och underbara personer.
Gillar också Jennifer Lawrence 🙂 Hon har sunda värderingar och är så jäkla rolig😃 Men jag har nog aldrig haft någon "tonårsidol" riktigt.
Jedward ❤️
Norman Reedus är och har alltid varit my person ♥
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Miley Cyrus och Samir Jr Badran är båda stora förebilder och idoler. Annars är Nellie Berntsson väldigt go.