Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 435 ggr
00eme05
2014-07-16 19:13
0

Tråkigt

Jag har jätte tråkigt, skriver från min surfplatta.p.ga mi. Dator funkar inte. Jag kan inte baka, jag har inga kompisar som inte är bortresta, mina syskon kan inte vara just nu. Dem ska antingen sova, eller spelar och vill vara för sig själva. Vi har en skog brevid men den är inte rolig att vara i själv. Jag kan inte rita teckningar för har inte några ideer, och mitt block är snart slut. Min iPad har inga spel och jag hatar att läsa böcker. Jag har inget att göra. Har ni några ideér?

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

NinaLotta
2014-07-16 19:40
0

Skriv en berättelse! Lyssna på musik. Dansa! Sminka dig själv galet (eller normalt men jag föredrar galet :D) Kolla på youtube . Om du har djur pyssla om de lite extra:) Pyssla, gör pärlplattor. Var spontan! Gör något du velat göra men Inte gjort för inte vågat? , kolla på tv . Här e lite hoppas du fick lite inspo!

[MARWAKE]
2014-07-16 19:47
0

Gå ut och bygg en träkoja, städa, pyssla, om du har något djur vad med det, gå ut gå, cykla, träna, hälsa på hos en granne, gör en slangbella och skjut äpple-kart på de bilar som åker förbi, skriv något. Det var lite förslag på vad du kan göra :D Jag vet, min IPad har inte heller några bra spel :P Ifall du har några pengar kan du säkert hitta ett super billigt Nintendo DS. Nästa gång du är i stan kan du kolla. Det finns så mycket roligare spel på dem en vad det finns på ipads faktiskt, det kan man inte tro :P

[Nelley]
2014-07-16 20:10
1

hm varför hatar du att läsa? Du kanske aldrig läst nå't bra bara..?

[Tilde]
2014-07-16 20:24
0

Träna? ;)

00eme05
2014-07-16 20:32
0

#1 tack! #2 tack! #3 det känns som om böcker aldrig drar in mig i en "fantasi värld som är så fantastisk" som alla säger det ska göra. Och varje gång jag läser en bok behöver jag alltid läsa om sidan bakom för jag minns inte vad som hände. Sedan längtar jag alltid tills boken tar slut. Det känns som om man läser samma sak hela tiden. Inget händer. Men du har rätt, jag kanske aldrig läst något bra. #4 Tack =) aldrig testat att träna men man kan alltid prova ;)

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta