Hur ska jag kunna sova?
Jag har glömt min nattbindel så det blir mörkt och öronproppar hemma och det är svårt att gå hem då jag är i Göteborg. Öronproppar kan jag köpa nya ju i morgon men problemet blir ju denna natt kan verkligen inte koppla av utan öronproppar . Nattbindel kan jag klara mej utan mörkt rum så
Varför sover du med öron proppar och nattbindel? :0 Ett tips är att kanske "låtsas" att du har dem… Jag vet inget annat :/
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
Kan du inte slappna av på något annat sätt? Läsa en bok brukar funka för mig, eller lyssna på musik.
Sen om du köper nya imorgon, så är det faktiskt bara en natt. En natt med dålig/lite/ingen sömn är inte så hemskt. Man är trött dagen efter, men det är ju inte så farligt liksom.
//Jessie
Nä tyvärr inte kroppen är på helspänn och jag blir orolig :/ Aa får vara vaken titta på 100 eller 1000 filmer ;)
Kan du inte ha hörlurar eller något i öronen? Vet inte om det är bra dock.
//Flöffo
Pust letade i syrrans gamla lådor hittade öronproppar ;)
Varför skriver du inte bara i klotterplanket ? Ingen kan ju knappast hjälpa dig att somna -.- och det är fullt med onödiga trådar från dig här nu :I
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Knyt något annat över ögonen. En strumpa, en trasa, en trosa, ärmen på din tröja.
Tack för knepet !
Det finns klotterplank här på sajten, ifall du inte märkt. Du kan använda den istället för att göra en massa trådar.