Drömmar och mål med livet?
Heej! Jag undrar om du har en dröm eller ett mål i ditt liv som du vill dela med dig av?
Själv är mina framtidsmål att studera, skaffa ett bra jobb och flytta hemifrån :3
MVH
Wheels
Jag vill bli elitryttare och komma till OS och det SKA jag lyckas med oavsett hur lång tid det tar eller hur mycket jag får kämpa!
#1 Härligt! Önskar dig lycka till ^-^
Jag har inte speciellt stora drömmar, allt jag vill är att äntligen få flytta ut från stödboendet, bli frisk från min dysmorfofobi och leva ett normalt liv (:
/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.
Min stora dröm var att gifta mig med min första kärlek. Det avklarade jag för tre veckor sedan så nu är planen att leva lycklig ever after. :)
Har inga direkta planer, förutom att klara gymnasiet, och lista ut vad jag vill plugga vidare på. Samt hitta något bra, välbetalt jobb.
//Jessie
Bli konstnär eller något som har med konst och göra, sen leva och dö. Helst vid 70års åldern eller typ 60. Något runt där.
Jag vill flytta till London innan 30 och ha fyra hundar.
Klara all skola och sedan fundera vad jag vill jobba med. Antingen nåt med djur eller nåt med teknik ( mest med dator) Sen när jag får ett jobb jag får bra lön med och jag gillar vill jag ha kanin, hamster och en sheltie ( =hund ).
Kanske en kille, han får bara stå ut med djur, annars får han dra xD

Jag vill ta flygcertifikat och äga ett fint flygplan. Gärna en SAAB 91 Safir.
Drömmer om att få en bok utgiven. Jag har en oskriven bok i huvudet som ska ut när det är rätt tid, och den ska jag försöka få utgiven. Och så drömmer jag om en framtid där jag och min flickvän sitter på vår balkong och ser våra barnbarn springa och leka på gården nedanför.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"