Är han intresserad av mig?
Hej alla!
Okej så det finns en kille som går i mitt gymnasiet, jag ska börja i tvåan och han ska börja i trean. Genom hela året märkte jag hur han kollade på mig och då började jag självklart kolla på honom också! Och i slutet av juni addade han mig på fb, och några dagar sedan skrev han till mig och vi pratade 2 timmar! Jag var jätte trött så jag sa att jag ska lägga mig, jag skrev "vi kan prata senare, godnatt" Han skrev "Okej godnatt." Då undrar jag om han är intresserad av mig och om jag bör skriva till honom (han skrev till mig för 11 dagar sedan) eller ska jag vänta tills han skriver till mig igen? :)
Han skrev ok. Så skriv igen.
Om du är intresserad av honom så visa det! Han är säkert lika osäker som du och om du inte skriver som du sagt så kanske han tror att du inte är intresserad.
Skriiiv! Han skrev först, nu väntar han på att du ska börja skriva. Om du inte skriver tror han att du inte är intresserad. Fast det kanske du inte är? Skriv om du själv är intresserad av honom, eller kanske ni blir bra kompisar? Det skadar aldrig att bara prata. :)
Okej Jag skrev till honom! Tack för alla svar! :D