Utstickande revben
Lägg på dig lite fett! får du mer mage får du mer revben. Vissa anser att det är snyggt, det är som det är. Det bästa är nog att du försöker acceptera din kropp och ta hand om den istället för att bli frustrerad.
Det där är bara normalt 👍
Jag får så om jag håller in magen. Vill du inte ha det så då måste du lägga på lite fett :)
Du ligger på rygg. Det är ganska vanligt att revbenen och även höftbenen sticker fram mer då.
Håller med #3 och #4!
Jag ser ut så, även fast jag går normalt. Dock gick jag ned i vikt för typ 2 år sedan eftersom jag var deprimerad. Men det är ingenting konstigt med det, jag ser i övrigt nog helt normal ut. Jag är normalviktig för min ålder och så vidare. :)
Då behöver du inte oroa dig för det där. Det är inget fel på dig kroppsligt så det bästa är som sagt att bara acceptera hur du ser ut! :)
Men de enda du kan göra om du ogillar att ha utstickande revben är att faktiskt gå upp i vikt! Men mitt tips till dig är att inte gå upp dock , du är normalviktig liksom. ALLA HAR vi utstickande revben och höftben , jag är t.om överviktig men kan fortfarande känna av dom o se dom när jag ligger på rygg.. lär dig leva med det bara , många många jag känner tycker det är väldigt fint ink. mig själv!
Ser precis ut som dig när jag ligger på rygg (om inte ännu smalare…)! Jag tycker att det är ganska jobbigt, men det finns inte mycket at göra åt de mer än at gå upp i vikt vilket inte är lätt alla gånger.
Det är bara att acceptera att det är så man ser ut och så är det bra med det! 😃❤️
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
https://c2.staticflickr.com/8/7009/6772060723_be88161db9_z.jpg Bröstkorgen är väldigt bred jämfört med resten av vårat skelett. Så det är Helt normalt att man ser benig ut när man ligger ned i och med tyngdlagen. Utan den skulle man se ut på samma sätt hela tiden oavsett om man står, ligger eller hänger upp och ned :P
Mina revben på högersida sticker fram mer och har en annan form än de på vänster, vilket gör att på höger sida blir det som en bula av revbenen 5 cm under bröstet när jag står upp 😛
Helt normalt. De flesta människor har synliga revben, speciellt i liggande ställning :)