Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 770 ggr
bloggizen
0

Bild på instagram

hej! Har tänkt att lägga ut en bild på instagram när jag är liten. Det är en bild från england när jag spelar fotboll. Ca 5 år gammal. Har ni något tips om vad jag ska skriva? alltså till bilden. typ "nämen titta vad jag hitta, bild från england 2004. Jag vill ha något roligt citat :) Så roliga citat vore super om ni kunde komma med. Snabba svar uppskattas stort. Kram på er! :D

bloggizen
0

Vill liksom att texten ska bli lite rolig så det inte blir så "själviskt" eller hur man ska förklara det :)

bloggizen
0

ingen som vet? ni som läst inlägget? :)

bloggizen
0

Behöver snabba svar!! Tack :)

bloggizen
0

Snälla behöver svar!! ;)

jossan...
3

hehe…om du vill lägga ut den behöver du väl ingen "ursäkt" att göra det… det är väl minst lika ego att lägga ut massa egopics som typ alla gör? O dessutom så är det inte själviskt att man lägger ut bilder på sig själv… jag brukar inte göra det men det är pg av att jag inte är nöjd med mitt utseende och blir ännu värre på bild, o tror inte att någon blir lyckligare av att se massa egopics på mig 24/7 (tycker att det e lite störigt med folk som lägger ut as många)

Gud vad bra jag stavar…

bloggizen
0

Men något tips på citat ? Till bilden :)

Whippet
0

Ta det lite lugnt, kan du lägga ut bilden så det underlättar?🤦‍♂️ Brainstormar

I'm out Vilar huvudet i handen

Fridaaaa
0

Tänk på att inte putta så ofta.

Svårt med citat hmm

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

00eme05
5

"Life are like fotball, you have too catch your dream and make a goal" förlåt för fel stavning osv

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta