Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1544 ggr
CupcakeGod
0

Den negativa tråden

I den här tråden skriver vi om allt som stör oss i livet. Allt från inställda One Direction konserter till falska vänner.

Kör!!

CupcakeGod
15

Jag kan börja. 

Visst är det irriterande när man vill läsa nånting på ett forum, men alla inlägg är skapade av en person?

Gaiezza
10

#1 Jobbigaste är när det nästintill inte går att läsa de inläggen.

Bacon, svaret är bacon. 

Denna kommentar har tagits bort.
[rumelle]
6

Jag hatar grannarnas skitmusik som spelas på obligatoriskt hög och störande ljudnivå. Jag hatar grannarnas äckliga ungar som spendarar dagarna med att skrika och springa fram och tillbaka med elefantfötter KLAMP KLAMP KLAMP WÄÄÄHHHH KLAMP KLAMP KLAMP WÄÄÄHHH. Mest av allt hatar jag att grannarna och deras äckliga barn har bestämt att gräsmattan utanför är deras privara egendom där de kan parkera ungar, cyklar, studsmattor, mopeder, bilar och ca 500 leksaker av blandat sortiment. 
Och så hatar jag sommarvärmen. Den är dum. Usch.

[MikeW]
9

Hatar killar som bara vill ha sex hela jävla tiden -.-'

silverfiisk
26

Hatar när folk ska klanka ner på andra och vara otrevliga. Stör man sig på någon så kan man ta det privat med den personen, inte ge otrevliga pikar som alla ser.

tusstuss
4

När skype slutar fungera när man pratar med sin kompis.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Denna kommentar har tagits bort.
[MikeW]
6

Hatar rasister och människor som tycker att människor som inte är som dom är mindre värda.

CupcakeGod
2

Fiskmåsar!! Varför finns dom ens? Önskar att dom kunde sluta väcka människor varje morgon.

Juliaskaniner
2

jag hatar killar som slutar höra av sig.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[Horse24]
3

- Falska vänner, har en som börjar bli ganska oschysst.  Om hon visste att jag leker med Petshops och rider runt i mitt rum med mina pinnhästar så skulle hon nog inte prata med mig något mer…

- Folk som skryter för mycket, eller bara tror att de är allmänt "bäst" eller bättre än alla andra.

- När man inte kan sova för att det är för varmt i ens rum, även fast man har fönstret öppet och fläkten på max *suck*           

- Den dagen man förstår att det är mycket bättre mat på dagiset man praoat på än det är på ens egen skola :/.

00eme05
0

Jag hatar när någon är elak mot mina närmsta vänner. Då blir jag riktigt arg. Och jag gör riktigt dumma saker när jag är arg…

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[WickedAlly]
0

Denna satans värmen. Håller tummarna för att hösten kommer snart.

jossan...
0

#12 så känner jag just nu:/

Gud vad bra jag stavar…

ebbamedruby
1

Skolan börjar om mindre än 1 månad, ångesten alltså.

jossan...
0

saknar en god vän som kommer hem typ då så det gämnar ut sig

Gud vad bra jag stavar…

00eme05
0

Hatar sommarlov. Det finns inget att göra och man tappar rutinerna

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[MikeW]
2

Hatar att vara singel… #foreveralone

[rumelle]
0

Jag hatar att jag har fyra veckor semester när min man bara fick två! Vadtusan ska jag gör om dagarna nu, man kan ju bara städa igenom lägenheten en gång sen är allt ju gjort. Inte för att jag har städat för det är ju tråkigt som fan men ÄNDÅ LIXZÅMMHHH!!!! UURGGH!

GiraffTunga
0

Hatar allt

You can not judge me unless you know me.

tusstuss
0

You me both. Wanna start a hate club?

Portal Is Love, Portal Is Life.

CupcakeGod
10

Svenskar som yttrar sig om rasism…

Jag förstår verkligen inte hur en person som under sitt liv aldrig har utsätts för rasism, kan säga vad som är rasistiskt. Host host svenska politier host host. 

Liksom… Idag hängde jag med några vänner. Den enda vita personen var jag. Min vän gjorde något stereotypiskt, så sa jag "hahah omg sån neger du är, ta det lugnt.". En riktigt svensk hippie började kalla mig för rasist och försökte starta bråk. Vännerna stod bakom mig och flabbade som aldrig förr, åt tjejen. 

Sigh, #Sverige. 

Snart kommer folk som äter sil och jordgubbar sättas in i fängelse för att dom är så rasistiska.

00eme05
0

#23 håller med dig. Har varit i ungefär samma läge

[hamster-expert]
0

Hatar folk som snackars kit, mobbar, misshandlar och bara vill ha minsta anledning eller chans att trycka ner andra!! Tycker dessutom att folk borde lära sig respektera andra mer.

Hatar att vissa människor gör så hemska saker mot andra och att krigen aldrig slutar.

Hatar även den nya läroplanen.

Hatar även att jag måste läsa så mycket matte och fysik i skolan.

Så, nu har jag fått ut klagandet :)

[Tilde]
5

#23 Fast vem säger att svenskar inte har utsatts för rasism? Rasism finns ju också som omvänd rasism. Och bara för att man inte har varit utsatt själv för rasism betyder det inte att man inte vet vad ordet faktiskt innebär. 😉 

Nu pratar jag inte om just din situation, men generellt. Självklart vet svenskar vad rasism är!

Dvärgis1234
6

Hatar när en jag känner försöker spela cool och säger att hon umgås med en massa killar och när jag råkade nämnare för hennes föräldrar vid matbordet sa dom att hon var hemma hela kvällen, hon berättade att hon hade skit kul med massa killar hela natten och att hon var så himla full bla bla… Hon blev illröd i ansiktet när hennes föräldrar sa det. Nämnde bara att hon mådde dåligt av kanske drickandet.

Kadoor
0

Hatar att vara singel, att vara trött och seg(speciellt nu på sommaren), hatar huvudvärk, hatar falska personer, hatar folk som utnyttjar en för vissa saker, hatar när folk försöker bestämma över en och förväntar sig att man ska göra allt det personen vill, hatar alla ideal och personer som inte accepterar en för den man är, hatar folk som säger att man inte får göra en viss sak men sedan gör samma sak några dagar efter, hatar att bara sitta hemma på sommarlovet och jag hatar det nya betygssystemet. 

Lite saker, höh. Stör mig på fler saker men orkar inte skriva allt. :p

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

fridanordqvist
0

Stör mig på att jag jobbat dom varmaste dagarna på hela året, och det kommer troligtvis inte bli lika varmt igen!

Stör mig på värmen i mitt rum, det är FÖR varmt. Sån värme kan stanna ute så man kan välja om man vill ha värme eller lite svalare, inte varmt överallt tack!

[Raubtier]
0

Stör mig på värmen, att jag måste gå med arbetskläder som är som vinterkläder 8 timmar om dygnet. Att alla fläktar är slutsålda överallt så man får löka sönder i sin lägenhet som endast är sval i badrummet 😂

fossingen
0

Hatar att bli ignorerad

LuLeLo
0

Kan inte den här värmen tagga långt nu? Både hunden och jag dööör, och det går inte att träna. Vill ha höst!

Tass Josephine

stinabest
1

hatar alla äckliga flugor som förföljer mig vart jag en går. snälla låt mig sova ifred i alla fall OCH SLUTA FLYGA IN I MITT ANSIKTE.

pallar inteeee

Kadoor
0

Hatar saker som aldrig kan fungera ordentligt. Jag. Vill. Kunna. Måla. 😡

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[EmmiieErixon]
0

Bonnabränna YUCK! Fick det under ridlägret då det va krav på ärm som täckte axeln (av bra anledning) but still det är hemskt ! Den ska bort 😡

Fridaaaa
0

Jobbat för mycket känns det som, helt slut :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.