Vad tycker ni om Rio två 3D ?
Jag har nyss sätten på bion i Jönköping helt underbar täckad film tycker både att den är gripande och stund vis romantisk :) Vad tycker ni som har sätt den ?
har inte sett den än :P men trailer ser as bra ut ^^
Känner igen namnet och det får mig att tänka på något med en papegoja, men det är ungefär allt jag vet. Ser alderig tecknade filmer på bio för de är dubbade, och det blir aldrig av att jag köper dem sen på DVD heller.
Kan rekommendera att se den :) #1
Såg den igår på swefilmer, jätte bra kvalitet! Men såg inte den i 3D
Kul att du tycker om den
Barnslig
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#2 Oftast så visar de också de tecknade filmerna på originalspråk också, inte bara dubbade :)
Jag tyckte den var riktigt bra! Mindes inte ettan så bra men tvåan var väldigt bra! Ingen favorit kanske men en som jag kan tänka mig att se igen :) Såg den på bio, dock inte i 3D.
Kollade precis klart på den :P as bra xP
#6 Oh please, som att du inte kollat på typ frozen 10 gånger.
Har sett den, dock inte i 3D. Tycker den var bra, men skulle inte säga att det är min absoluta favorit film. Älskar filmen Draktränaren mycket mycket mer! :)))
//Flöffo
bara jag som tycker att det är helt sjukt att frozen skulle va den bästa sen lejonkungen… lixom blev ganska besviken när jag såg den:/
Gud vad bra jag stavar…
#10 Håller med. Har sett den två gånger. Första gången var den bra, andra gången var det bara jobbigt att vänta tills dom sjöng klart.
//Flöffo
Älskar frozen! Har kollat på den 7 gånger tror jag. Bästa disney filmen jag sett🎧 Älskar malificent (stavfel?) vet inte om det är en disney men isåfall är den bättre än frozen! ;)
#11 precis vad jag menade
Gud vad bra jag stavar…
#8 näh, såg den med mina småsyskon 1 gång :/ Förlåt om jag lät 'negativ' när jag sa barnslig men tyckte inte om den för den var lite för självklar =€
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
#6 Du är väll själv barn? ;)
Be the best version of you.
- Zoella
#15 snart fjorton , jag räknar inte det som barn. Men det var inte räknat som rökt eller negativt utan en åsikt
Dumma rättstavningsak man har på telefonen, de skulle stå "Till TS: men det var inte räknat som elak eller negativ kommentar utan en åsikt" sedan tog den bort mina smilisar :/
Okej, animationerna var najs men missade nog storyn lite då jag ägnade mer uppmärksamhet åt animationerna.. :P Såg den förövrigt inte i 3D och såg den på engelska ^^
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#14 såg den också med mina småsyskon en gång… och jag tror att man klassas som mognare ju tidigare man inser att man faktist är ett barn… Och att man är snart 14=13 menas att man faktist är en av de yngsta på sidan:) (ta inte det negativt)
Gud vad bra jag stavar…
#19 okej :) men Jag tror att man håller på att gå ifrån barnfrasen vid trettonårs ålder, mna är inte helt barn och inte helt tonåring heller… Typ haha :)
#20 ja det är nog sant:p
Gud vad bra jag stavar…