Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kropp-och-själ
Läst 541 ggr
[oroligkaninägare]
0

Har kommit på vikt problemet !

Jag har inte mammas eller pappas gener när det gäller min vikt mamma sa att min älskade gamle morfar hade så att han kunde äta mycket utan att lägga sig mycket vikt. Jag har kommit på att jag har samma sak jag kan äta massor men ökar inte knappat i vikt. Detta betyder ju att jag har fått min gamle morfars gener på något vis ;). Jag kan äta allt verkligen söt i massor och sådant man ska öka av men nä ökar inte mycket typ 2 kilo mer eller så. Väger 52 och har gjort det länge och äter normalt igen men ändå går jag inte upp i vikt.

[oroligkaninägare]
0

Så kan glatt säga att jag är nu mera stolt över min kropp trots min vikt som inte knappt ökar :)

[oroligkaninägare]
0

Min morfar var smal när han dog !

kigon
0

Jag var också så från födsel till senare tonår (dock höll jag mig på ganska grov undervikt trots mitt enorma hetsätande), ökade drastiskt vid 16 eller 17 dock och nu är jag precis under övervikt för att jag inte kan sluta den vanan att äta så mycket som jag gjorde förut, gott om något dock! 😂

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

Lovaldd
0

Men Gud så skönt!

Jessicahagstrom94
0

Jag var lika tills för något år sedan, kunde äta mängder av godis och gottigott och gick upp 1 kg på två år. Nu har jag dock fått tvinga mig själv att börja äta nyttigt eftersom jag gått upp i vikt av någon anledning…

Turast
13

Fast inuti är man vara lika förstörd som en som går upp i vikt om man äter godis och skit all the time.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Fridaaaa
1

Dock mår du fortfarande inte bra på insidan av massa sött ;)

Så för och nackdelar med mycket ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.