Mobil?
Hej jag skall köpa nya telefon vet bara inte riktigt vilken har funderat på htc one mini någon som har det och tycker att det är bra och hur är kameran? Jag vill inte ha ng samsung eller iPhone. Max budget 3000. Gärna någon med bra kamera.
Jag prövade HTC One Mini - ett 2-veckors test men behöll den inte. Snygg telefon, javisst, men batteriet bara rasar iväg och är ej utbytbart av dig. Det är ett starkt skäl tycker jag att inte ha en sådan mobil. Du ska inte behöva skicka in den för att byta batteri, det är idiotiskt! Kameran var väll hygglig. Ska säga att mobilen jag hade innan var HTC (Magic), så övervägde verkligen att fortsätta med det märket då jag var nöjd med den förra. Du har redan outroled Samsung - för mig slutade det med en 6mån begagnad Samsung S4 - som ny fast 1000kr billigare med originalkvitto och resterande garanti. Begagnat sparar både pengar och miljö, kan vara värt en kik. Lycka till!
#1 Efter att ha blivit lurad med 3 skit telefoner begagnat även med kvitto osv vill jag köpa min alldeles egna. Jag har samsung galaxy s2 och den sug er och lånade mammas s4 och är inte nöjd alls med samsung. iPhone är ganska tråkig och är egentligen inte så bra.
Ok, Många mobiler är så stora idag, det var inte utan ett längre tags funderingar och övervägningar som det blev en 5 tums skärm. S4 finns ju i mini-utförande också, men då får du bara en väldigt dyr och bantad telefon. Har du små händer ts eller varför en Mini?
Jag har HTC One Mini 2 och den ÄTER batteri. Min 1 ½ år gamla Samsung S2+ har bättre batteritid. Sjukt trökigt. I övrigt älskar jag den dock…
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Får jag fråga varför du inte gillar samsung och Apple telefoner? Vad är det liksom som gör dom sämre en exempelvis en HTC/Sony/LG?
Det sämsta med iphone är väl att batteritiden suger, speciellt när det är kallt, då brukar min dö när den har typ 20 eller 30 %.. :/ annars är de väl okej, tycker om designen och de är sköna att hålla och jag tycker inte att de är särskilt krångliga, så jag är väl nöjd. Har en iphone 4s. ^^
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
#6 Jepp, iPhone 4S är känd för att ha dålig batteritid, har själv en sådan.
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
#7 Köp en iphone 5c, lång batteritid och den laddas full på bara 30 minuter
#8 Har inte råd:/, så jag tror jag nöjer mig med min 4s tills den går sönder.
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Varför vill du inte ha en Apple eller Samsung? Tycker Samsung är bra. Har en Samsung Galaxy Trend, fungerar bra. Bra batteritid, min håller en vecka om jag inte går nåt med den ^^ Min kostade 999kr, nu finns dom säkert billigare, då jag köpte den för ett år. Man fick 4 GB med därifrån jag köpte ( Elgiganten ), fast jag tappade bort den xD Min är dock ibland lite trög så minnet är typ slut :P men som sagt jag har 2 GB nu
Kanske Nokia lumia? Har väldigt bra kamera i alla fall. Kanske värd att kolla upp? Själv har jag samsung s4 o är super nöjd.
Hälsningar Emma! :)
#9 Du kan ju vänta tills abonnemanget gått ut, min pappa valde att ta en surfplatta (apple) Sen tror jag att det blir mycket billigare för jag TROR att du får abonnemanget gratis om du gör så.