Billiga ryggsäckar!
(la säkert inlägget heelt fel nu, men någon får la flytta det om det är så :P)
I alla fall, behöver verkligen en ny ryggsäck då min är alldeles för liten. Vi får datorer nu på gymnasiet så jag måste införskaffa mig en stor som får plats med den, plus en massa annat man behöver! Så nu undrar jag om ni har några tips på hemsidor, som går att lita på, där man kan beställa ryggsäckar?
Gärna något i denna stilen(behöver inte vara exakt likadan, men i samma modell i alla fall): http://www.vans.com/shop/womens-accessories-backpacks-bags/galaxy-realm-backpack-nubula-true-white
Vill gärna beställa, för det finns typ inga bra i butik där jag bor så…
Tacksam för all hjälp. :)
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
Hade varit bra att veta lite vad du tänkt dig för pris, men jag skickar en länk till junkyard iaf. De har sjukt mycket snyggt över huvud taget! Både kläder & accessoarer.
HÄR är en länk direkt till ryggsäckar :)
Hm.. Har egentligen inte tänkt jättemycket på hur mycket det ska vara, vill bara ha en hyfsat billig, så för runt 400 kr max är nog rimligt för mig. :)
Tack för länken, ska kika lite. ^^
Har du tittat på zalando.se? De brukar kunna ha ett ganska bra utbud.
vf inte den du länkade? ^^
annars säger jag som #1, junkyard! 😃
Gillar du inte fjällräven väskorna? :) Det kanske inte är vad du letar efter men de verkar riktigt bra. :)
Be the best version of you.
- Zoella
#3 Har kollat lite där, hittade tyvärr inga jag tyckte om eller som jag inte hade sett innan. Men tack för tipset! :)
Gillar du inte fjällräven väskorna? :) Det kanske inte är vad du letar efter men de verkar riktigt bra. :)
- Zoella
#4 Funderar på det, men jag ville se om det fanns annat också. :) kollar lite där nu, tycker också att de har mycket snyggt så jag får se vad jag bestämmer mig för haha!
#5 Tycker att de är okej, men inte riktigt det utseendet jag vill ha. Tycker om just de från Vans väldigt mycket, så det lutar åt en sådan. ^^
#8 Ja det var det jag tänkte! Tycker den du länkade var jättefin. :)
- Zoella
#9 Tycker jag med! Bara det att jag har hittat flera som jag tycker är snygga, så jag har så svårt att bestämma mig haha xD
;D sorry I had to. Verkar ju rymlig iaf hahaha: http://youtu.be/wl3fVUzXAj4
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vad jag vet, så är många Eastpackväskor lika Vans…
#11 Hahahhah x''D
#12 Okej!
Har beställt en nu, fick bli en från junkyard. Tyvärr fanns inte den jag länkade kvar på hemsidan plus att jag inte hittade den någon annanstans… Men men, är nöjd ändå. :P
Tack för alla tips!