Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1740 ggr
linn8
0

Saker du ogillar?

Hej, skriv 3 saker som du ogillar mest! (Vet inte om X behövs i rubriken)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Fridaaaa
1

- Djurplågare, lögnare, idioter ect.
- Viss mat: brunabönor, ärtsoppa och sånt
- Att spy (spyfobi)

Är några saker 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[AnimalLover1]
2

Att jorden är så förorenad Att det finns massa elaka folk över hela världen Att världen är som den är, asså jag tycker om att vi får leva och Sverige är bra men jag önskar att jag kunde trolla, då skulle jag förvandla världen till något bättre, alla tänkte snällt, alla tänkte hälsosamt, ingen tänkte våld eller krig, och världen kunde inte bli bättre, fast det kommer väl aldrig hända eftersom jag inte kan trolla.. Och som #1 säger - Djurplågare, lögnare osv, hatar de..

:holmgreen:
4

Folk som skadar och plågar andra. Misshandlare, mördare, djurplågare, osv.

Maktmissbruk.

Fascism, Nazism, "Rasism". Främlingsfientlighet helt enkelt.

(Och smör. Ryser.)

linn8
4

Djurplågeri Mens Lögner

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[oroligkaninägare]
1

1. Alkoholister (dom är läskiga fulla) 2. Gamla mänskor ( dom är allmänt jobbiga) 3., Min syrra ( allmänt störig)

[AnimalLover1]
7

#5 Jag älskar gamla människor, de är inte jobbiga sålänge inte du börjar vara jobbig mot de, men jaja man får tycka olika.. Jag tycker om att träffa gamla människor och hjälpa de.

linn8
4

Gamla människor är ju så gulliga #6^^

[oroligkaninägare]
1

Visa dock känner än gammal gubbe på 100 år trevlig är han sen vet jag några som är klänger på en

Fridaaaa
2

#8 Fast det kan ju personer göra i alla åldrar, har ju inte med att göra att personen är gammal 😉

nadilda
0

När folk kommer sent (så länge de inte har någon riktigt bra anledning), det är så fruktansvärt respektlöst! Jag kan bli galen. Mitt knä….inte kul att alltid ha ont. Björksteklar, de är äckliga, läskiga och är överallt vid min stuga. Just nu är de det störta irritationsmomentet i min vardag. Nu tog jag inte upp saker som krig, djurplågeri och sjukdomar utan saker som jag ogillar i min vardag.

Banonym
0

Folk som tycker att kvinnor är mindre värda, folk som är våldsamma D.v.s mördare, våldtäktsmän mm. Prov och läxor på skolan. Folk som bara säger saker rakt ut. Folk som mobbar och hålle på. Och killarna i min klass som trakasserar mig! :)

mopsen12
0

1. Broccoli

2. Broccoli

3. Broccoli

[EmmiieErixon]
0

ogillar många saker…

men några få av många

Bryta naglar, andra som spyr, moraltanter, småglin utan respekt och mögel! TÅL INTE MÖGEL! Står och små spyr av det!

[Tuulikki]
0

1. oliver

2. pyttipanna

3. alvedon man lägger i vatten

4. ko-dreggel på händerna när man klappar dem

fridanordqvist
1

tar vardagliga saker då, och inte typ djurplågeri, krig osv

Mens

Lakrits 

Att hitta kläder man vill ha men som är alldeles för dyra

[sessie98]
0

Mina fötter (ont hela tiden) Småbarn Djurplågare (skulle vilja göra en j***a massa saker mot dem)

Fridaaaa
0

#15 Känner igen det med kläderna, är skit…

[EllenAlicia]
1

folk som ska bry sig om vad andra folk gör säger och tycker

[AnimalLover1]
0

+myggbett Typ halva min hand har svullnat upp pga ett myggbett i fingret igår… Aaaaajj

Gaiezza
0

Människor som snyter sig offentligt. Myggor, vintern, stenar i vatten och hår.

Bacon, svaret är bacon. 

[Tilde]
0

Om man inte tänker på sånt som folk har tagit upp med mördare, osv…:

• Folk som nyser eller hostar rakt ut
  • Folk som tar i hand extremt hårt utan anledning
  • Insekter
Pelzi
0

-Myggor.
-Människor som tar allt förgivet.
-Skolan.
-Telefonförsäljare. ( irriterande när dom ringer dom ringer också oftast när man är upptagen)
-Barn som skriker på flygplan. (Sist jag flög så satt en unge och skrek 8 timmar i sträck. Var dessutom nattflyg så man kunde inte sova fast man hade hörselproppar för  det hördes jätte högt.)

http://emmaskaninselar.blogg.se/

KaiPon
0

Nålar (nålfobiker)
Min dagliga ångest
Folk som dömmer folk för ens utseende utan att lära känna en innan.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

WarMinerTool
0

* Folk som ljuger

* Folk med fördomar

* Föräldrar som inte har koll på sina barn eller inte säger till dom.

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

tusstuss
0

1. När skype inte funkar och man är mitt uppe i ett sensitive moment med ens kompis.

2. SKUMMA LÄRARE

3. Människor… Mest av allt på jorden, så hatar jag människor.

Portal Is Love, Portal Is Life.

[Linus123]
0

Ogillar personer som mobbar i olika grupper på FB och här i iFokus. Ogillar personer som lovar en sak, och sedan gör något helt annat utan att meddela en i förväg. Ogillar personer som misshandlar kvinnor/män/barn/djur. Ogillar personer som är falska. Ogillar personer som avbryter mitt i ett samtalsämne.

[Mathildaqdt]
0

- Min diabetes

- Säljare/busringningar (har säkert fått 20 fake samtal på ett par veckor)

- Människor som går samma väg som mig, då byter jag väg. (har förföljese mani)

Quendeycute
0

.Djurplågare

folk som hanterar hästar fel (övrigt)

idioter

snövit 😂

coca cola Zero

tv

datorer

löpande tikar

mens

SALA BOR!!!!!!

++++++ e  massa saker

Quendeycute
0

haha Herregud, såg ej det me 3 saker, Förlåt ☺️

NordicSunset
2

1. Folk som tror de kan allting,. Speciellt när det gäller djur. Vissa sitter och bossar sig bakom datorn och sen i verkligheten har deras djur ens inte rent vatten att dricka. Förjävligt. 2. Döden. 3. Långa/höga strumpor med korta skor. *dör*

Be the best version of you.

• Zoella
Romancelove
0

1. Djurplågeri

2. alkolister, drågmissbrukare osv.

3. döden

M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen

Kadoor
0

1. Märkeskläder. Ser verkligen ingen mening med det… 😕

2. Mens….

3. Falska människor.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Idakarrlsson
0

Känner igen mig i många av era kommentarer men några saker till…

1. Folk som inte kan ta emot komplimanger - Ifall nån tex vet att hen sjunger bra och så nämner nästan alla i hens omgivning det men svaret man får är..

- Nee men så är det inte.. Du sjunger bättre… Sluta, jag sjunger inte bra osv…

2. Folk som använder "smakar" när det ska vara "luktar" - Typ i en video. Och denna parfymen smakar  jordgubb. 😡

3. När man sitter på toa och ska använda toapappret och inser att det är slut och står på andra sidan badrummet haha! :'D

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

fiore
0

Självupptaga människor, snor som någon lagt vid ett ställe och man råkar nudda vid det, för mycket förkortningar som kk vgd idg ja sk ige gö nå

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

[Nelley]
0

#34 Fast kk kan du väl stå ut med att få förkortat eller kallar du hellre det egentliga namnet? ;)

fiore
1

#35 haha jo, fast tänkte på kk som ok lol

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

[Nelley]
0

#36 pga, osv, bl.a. div tycker du också såna vanliga är onödiga? Jag kan hålla med om vdg och 4, 2, y sk8 och såna men inte de vanliga… eller ah.

CupcakeGod
4

Ignorans 

Människor  som lever i små bubblor  

Människor med "min åsikt är din åsikt" attityden

Människor som anklagar alla för rasism

Ordet "åsiktsbrott"… Vilket inte ens finns i mitt hemland

Fiskmåsar och människor som matar dem

Falska vänner som omringar sig med drama  

Godis

Konkurrens  

Insekter

Att behöva fixa sina behov på tågtoaletten

[EmmiieErixon]
0

#38 OMG känner igen detta med fiskmåsarna och de som matar dem!! 😂

CupcakeGod
0

#39 I KNOW RIGHT?? Dom håller aldrig tyst :3

[EmmiieErixon]
0

#40 väcker mig på morgonen med att sitta på taket och skrika…värsta är väl när de blivit matade nyligen och man cyklar förbi dem och de typ går till attack för att de tror att det ska få något ! 😮 Panik och ramlar halvt av cykeln!

ElinaS
1

-Rasister, nazister, rasgruppering, svenskarnas parti, sverigedemokraterna -Djurplågare, mördare, fullgubbar mm. -Att folk säger/tycker att Sverige är ett jämnställt land utan klasskillnader och könskillnader. Sverige är inte jämnställt!

Thildalulu
1

Osköna människor, överdramatisering, ångest, religion, dömande människor

[Horse24]
0

1. Att inte ha några vänner :(

2. Pedofiler, Stalkers

3. Mjukost (lite spontant, vet X) )

CupcakeGod
0

Byxor… Jag hade kunnat gå runt i kalsonger, eller en kjol.

fridanordqvist
0

Djuraffärer som säljer djur i butik

[Smári-Alva]
0

1. Myggor, bromsar, flugor, fästingar jag allt som är på min ponny! 2. Alla som säger: jag är en kvinna, ingen troffé! Kvinnor är lika mycket värda som männ! Jag skulle vara lyckligast i världen om jag var någons troffé! 3. Polisen 4. När folk säger: hen kränkte mig!! 5. Psykologer *rysning* 6. Miljötänk, 740 ska det va!

Cotast
0

Mens
Kondomer
Humörsvängningar

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

CupcakeGod
0

#48 Varför gillar du inte kondomer O.o?

Cotast
0

#49 Cauce we can't feel shit😂
Dem känns konstigt & dessutom är dem svindyra(jag är latexallergisk så måste köpa latex-fria kondomer, vilket är dyrare).

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Wenniz
0

1. Folk som kan klanka ned/hitta på saker osv om personer de inte känner - blir så sjukt arg på detta!

2. Banan - Blääää

3. Svett och svettlukt - Bryr mig inte om andra svettas eller luktar men jag hatar när jag själv svettas och jag tror konstat att jag luktar fast jag inte gör det (enligt alla jag frågar haha).

4. Byxor & shorts - Alltså alla byxor jag hittar har jätte långa ben så jag får typ massa korvar vid typ knäna (inte snyggt) och vissa byxor är bara så konstiga så man inte får på sig dem? Och shorts? Vissa är så konstiga… de sitter bra i midjan men flytkuddarna på bena flyter ut så man kan undra hur det kommer sig att shorts inte finns för folk med lite större ben D:

4. Reklam på TV - Behöver jag ens förklara?

• Nederlandse Kooikerhondje -
Carry-Rocksalt
0

Religion, Lasagne, skalbaggar, sköra naglar, köttbullar (dock inte hemmagjorda), BANANFLUGOR!