Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 675 ggr
[Nelley]
0

Musik panik

Jag har inte riktigt musik panik… men jag funderar på att göra en yt video på mej när jag sjunger! (: Men har riktig beslutsångest, hehe. Jag funderade på your song och massa Adele låtar men… jag vet inte. C; har ni nå' tips? Jag kan gå ganska lågt, och ganska högt också. Haha det hjälpte nog inte så mycket men jag skulle säja att jag är alt/sopran 2, typ mittemellan haha ;) alla tips mottages tacksamt x)

[Nelley]
0

Om ingen skriver för ni inte fattar vad alt/sopran är så spelar det inte så stor roll ;) bara skriv er favorit låt eller nån som ni tror skulle vara bra som en cover. (:

Semper_Solus
0

Over The Clouds - Robin Brandt (ft. Hampus) 👍

/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus 
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.

[MikeW]
1

Sjung en dubstep låt. Det vore intressant xP

[Nelley]
0

#3 Jag vet inte riktigt vad det är x) o.o

[MikeW]
0

Du vet inte vad dubstep är? o.O gurl, youtube! ;)

[Nelley]
0

#5 Vadå typ robotdans xD robotmusik…?

dermot
0

Vad heter din chanel? Jag vill höra! :3

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Nelley]
0

#7 Nej asså jag ska göra en och här frågade jag om tips på låtar :D

[Nelley]
1

#2 och tack för tipset ;)

[Nelley]
0

Jag gör nog imorn… eller snart, men jag har fortfarande en halv aning om vad jag ska sjunga xD snällaa fler tips

dermot
0

Jahaa trodde du hade en redan x) men jag vill jättegärna lyssna när du lagt upp!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Mangoozie
0

Din soldat? När du har gjort en, kan du skriva den här så vi får lyssna?:)

[Nelley]
0

#12 Absolut! Och hehe, jag gjorde faktiskt en nyss fast jag har knappt sovit eller ätit på tre dagar så jag ser helt misshandlad ut… fast jag ska göra en ny. (;

Mangoozie
0

Okeeeej;) Fast förstår inte riktigt, gjorde du en video eller en ny kanal? #13

[Nelley]
0

#14 En video fast jag var inte nöjd ändå så ja… ;3