Musik panik
Jag har inte riktigt musik panik… men jag funderar på att göra en yt video på mej när jag sjunger! (: Men har riktig beslutsångest, hehe. Jag funderade på your song och massa Adele låtar men… jag vet inte. C; har ni nå' tips? Jag kan gå ganska lågt, och ganska högt också. Haha det hjälpte nog inte så mycket men jag skulle säja att jag är alt/sopran 2, typ mittemellan haha ;) alla tips mottages tacksamt x)
Om ingen skriver för ni inte fattar vad alt/sopran är så spelar det inte så stor roll ;) bara skriv er favorit låt eller nån som ni tror skulle vara bra som en cover. (:
Over The Clouds - Robin Brandt (ft. Hampus) 👍
/Robin | Medarbetare på Tonåringar iFokus
No one is weird or "not normal", because what's weird to one person is normal to someone else.
Sjung en dubstep låt. Det vore intressant xP
#3 Jag vet inte riktigt vad det är x) o.o
Du vet inte vad dubstep är? o.O gurl, youtube! ;)
#5 Vadå typ robotdans xD robotmusik…?
Vad heter din chanel? Jag vill höra! :3
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#7 Nej asså jag ska göra en och här frågade jag om tips på låtar :D
#2 och tack för tipset ;)
Jag gör nog imorn… eller snart, men jag har fortfarande en halv aning om vad jag ska sjunga xD snällaa fler tips
Jahaa trodde du hade en redan x) men jag vill jättegärna lyssna när du lagt upp!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Din soldat? När du har gjort en, kan du skriva den här så vi får lyssna?:)
#12 Absolut! Och hehe, jag gjorde faktiskt en nyss fast jag har knappt sovit eller ätit på tre dagar så jag ser helt misshandlad ut… fast jag ska göra en ny. (;
Okeeeej;) Fast förstår inte riktigt, gjorde du en video eller en ny kanal? #13
#14 En video fast jag var inte nöjd ändå så ja… ;3