Internatboende
Ska flytta till internat boende nu till hösten, ska börja om ettan men på en annan linje. Ska börja på Grans naturbruk skola i Piteå.
Ska gå linjen Lantbruk Hästhållning.
Fler som ska flytta till internat?
Ni som bor/bott på internat hur tyckte ni det var?
Dela gärna med er era egna erfarenheter :)
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Jag tycker om internat, men man kommer väldigt nära alla och det kan bli väldigt stökigt. Människor som kommer in och ut i fel hus/rum osv men man vänjer sig som tur är. Sen trivs man på skolan men inte internatet kan man alltid försöka hitta en närliggande lägenhet.
Eftersom jag fick ha med min kanin så var det mycket mysigt dagar man helt enkelt inte orkade umgås med folk. Tummen upp för internat 👍
//Joanna
Min pojkvän bor på internat och jag gick på samma skola men sov bara hos honom några nätter då vår "flirt" startade nu på vårterminen. Det kan bli stökigt och man ska nog helst gilla att vara social och så i och med att man bor så nära inpå varandra.
Man får hålla tummarna för att man ska få bra internatkompisar (om man nu delar vissa utrymmen). Vet att min pojkvän tyckte det var jobbigt att de han delade kök & badrum med i princip aldrig städade. Men de kom överens och hade kul iaf och jag tyckte det var väldigt mysigt att stanna kvar på skolan och sova hos pojkvännen. Man märkte att det alltid fanns någon att umgås med och så. Kul! Särskilt om man då gillar att vara social och så :)
Well.. skulle flytta till internat till hösten men de har bokat upp alla rum så har inget boende. :)))))
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Hahah jag läste det som internetberonde, undrar om min hjärna försöker säga mig nånting 😂