Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1039 ggr
beaast
1

örhängen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en kompis till mig har gjort dessa örhängen , 
och vill veta vilka som skulle kunna använda dom!

så frågan är ,, skulle du?

Scorpio97
1

Ja, jag skulle kunna använda dom. Skulle dock förmodligen störa mig på att metall-tråden sticker ut längst ner. Vore finare om den gick att dölja bättre.

//Jessie

[Tuulikki]
3

Nej, de är inte min stil och jag använder i princip aldrig örhängen som hänger ner så mycket. Har oftast pärlor, "diamanter" och små pluttar :)

[Lupse]
2

Beror på hur mycket dem väger :)

marta01
1

antagligen 🙂

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Turast
1

Nä, har töjningar men skulle jag ha vanliga hål skulle jag nog vilja ha något mer färgglatt :p

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Pinglan00
1

Nej, de är jätte fina men inte min stil. Jag brukar har väldigt små enkla örhängen. Eller inga alls.

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Arinya
1

#2 Åh jag med, det är verkligen bäst! Så simpelt och elegant! :)

Nej, jag hade inte gjort det.

Wellcraft
1

Nej. Har 13 mm töjning i ena örat så kan inte ha hängande örhängen, ser fult ut enligt mig när man bara har ett sånt i ena örat.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[Tuulikki]
0

#7 Jaa, och så kan man ofta sova med dem. Plus att de passar till ALLT👍 Har 2 hål i ena örat och 1 i det andra, använder olika stora pärlor i örat med 2. Kanonfint😍

Arinya
0

#9 Det är verkligen så läckert!

[EmmiieErixon]
0

Nej jag föredrar silver pluppar, pärlor eller enklare silver grejer, trä är inte så jättesnyggt enligt mig.

[rumelle]
0

Nja, träörhängen är inte riktigt min stil. Jag är mer för plast i neonfärger. Men känner andra som brukar använda liknande örhängen. Passar bättre till någon som har lite mer "naturlig/hippie"-stil. 
Min chef skulle jag t.ex. kunna tänka mig använda liknande örhängen. Hon klär sig mycket i naturmaterial och "jordnära" färger.