örhängen
Ja, jag skulle kunna använda dom. Skulle dock förmodligen störa mig på att metall-tråden sticker ut längst ner. Vore finare om den gick att dölja bättre.
//Jessie
Nej, de är inte min stil och jag använder i princip aldrig örhängen som hänger ner så mycket. Har oftast pärlor, "diamanter" och små pluttar :)
Beror på hur mycket dem väger :)
antagligen 🙂
Strunta i vad andra tycker och var dig själv.
Nä, har töjningar men skulle jag ha vanliga hål skulle jag nog vilja ha något mer färgglatt :p
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Nej, de är jätte fina men inte min stil. Jag brukar har väldigt små enkla örhängen. Eller inga alls.
simskakan.blogg.se
En blogg om TS4
#2 Åh jag med, det är verkligen bäst! Så simpelt och elegant! :)
Nej, jag hade inte gjort det.
Nej. Har 13 mm töjning i ena örat så kan inte ha hängande örhängen, ser fult ut enligt mig när man bara har ett sånt i ena örat.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#7 Jaa, och så kan man ofta sova med dem. Plus att de passar till ALLT👍 Har 2 hål i ena örat och 1 i det andra, använder olika stora pärlor i örat med 2. Kanonfint😍
#9 Det är verkligen så läckert!
Nej jag föredrar silver pluppar, pärlor eller enklare silver grejer, trä är inte så jättesnyggt enligt mig.
Nja, träörhängen är inte riktigt min stil. Jag är mer för plast i neonfärger. Men känner andra som brukar använda liknande örhängen. Passar bättre till någon som har lite mer "naturlig/hippie"-stil.
Min chef skulle jag t.ex. kunna tänka mig använda liknande örhängen. Hon klär sig mycket i naturmaterial och "jordnära" färger.