hjälp
Vad finns det för musik appar som inte drar internet när man lyssnar musik? Som spotify fast utan premium gratis. Har android
You can not judge me unless you know me.
Kan inte komma på några förutom spotify och den inbyggda musikspelaren, men prova googla? :)
Itunes, efter du lagt till/sett en video/musik så drar de nt internet
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
*inte
People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rain
man behöver inte ha premium till spoify för att lyssna på mobilen längre
Wille, Puffe, Doris
#4 Hon skrev att hon inte vill att det ska dra internet. Vilket det inte gör om man har offline-listor på Spotify, vilket i sin tur kräver Premium.
Jag har en app som heter PlayTube FREE som är superbra! Varje gång man lyssnat på en låt så laddas den typ ned på mobilen så att man kan lyssna på den utan internet. Konstigt nog så hittar jag den inte längre när jag söker i Play butik, men jag hittade en annan som hette Tube Player FREE som var ganska lik. :)
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Itube! Där kan man lyssna utan internetanslutning :)
Be the best version of you.
- Zoella
Playtube är as bra, tack!
You can not judge me unless you know me.
Men finns det nån app där man kan ladda ner musik utan internet också? Ja typ som Spotify fast utan internet. Sen man kan typ sitta i bilen och lyssna på vilka låtar man vill när som helst.
#9 iTube kan du inte ladda ner men du kan göra en spellista där du kan lyssna utan internet
Kan inte hitta den äkta iTube längre, då jag fick resera min iPad :( Kan nån hitta den? Ursäkta för att jag snodde din tråd TS ;)
Kom just på att jag råkade skriva iTunes när jag menade iTube XD #11 iTube har börjat kosta vet inte sen när :(