Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 824 ggr
pinocchio96
1

Tatuering

Hej alla!
Börjar bli riktigt sugen på att tatuera mig..
Är det någon som vet en bra tatuerare i Varberg eller Borås? Och på ett ungefär vad en tatuering kan kosta? tänker mig bara någon liten text på handleden typ :)

[Tuulikki]
0

Har en kompis som tatuerade sig i Väröbacka (norr om Varberg) och var nöjd. En annan tror jag tatuerade sig på G-punkten i Varberg. Men de flesta av mina kompisar åker till Gbg :p

Lojs
0

Hair of the dog i Varberg ska vara bra.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

silverfiisk
3

Fråga på bodyart.ifokus :)

Rumblebee
0

Priset på en tatuering brukar bero på hur lång tid den tar. Vissa studios har ett minimipris på 500:-. #3 vet inte hur gammal ts är, men är hon minderårig och vill tatuera sig innan 18 så kommer hon inte få några tips på studios inne i bodyart.ifokus med tanke på att de flesta som håller till där är emot tatuerare som märker minderåriga, och speciellt de som tatuerar hemma i sitt hem.

GiraffTunga
0

Jag bodde i Borås innan men har inte sett något ställe där man kan tatuera sig kanske i stan har jag sett hmm är osäker…

You can not judge me unless you know me.

silverfiisk
1

#4 eftersom TS användarnamn slutar med "96" så antar jag att det är året hen är född, och isåfall blir hen 18 i år:)

random321
0

wow hur vågar du göra en tatuering? modigt!

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

pinocchio96
0

Tack så mycket för tipsen allihopa!
Och ja jag är född 1996 och har fyllt 18 så det är ingen fara med det :)